کد خبر : 1983984 | 11 آذر 1402 ساعت 12:58 | 29.3K بازدید | 137 دیدگاه

جام جهانی بعدی؟ نمی‌دانم هستم یا نه!

مسی: امروز 95 درصد مردم من را دوست دارند

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، از اینکه توانسته به تمامی افتخارات ممکن در دنیای فوتبال برسد به خودش می‌بالد.

مسی: امروز 95 درصد مردم من را دوست دارند

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی مسی در جام جهانی 2022 قطر به همراه تیم ملی آرژانتین رویایی بود که او پس از سال‌ها تلاش و ناکامی بالاخره توانست به آن دست پیدا کند. 

این بازیکن با بالای سر بردن این جام قهرمانی عملا به ستاره‌ای تبدیل شد که تمامی افتخارات ممکن را در طول دوران حضورش در مستطیل سبز به دست آورده و نامش را برای همیشه در تاریخ فوتبال جاودانه کرد. 

مسی گفت‌وگویی را با سباستین وینیولو انجام داده که در آن درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است که یکی از آنها هم قهرمانی فراموش نشدنی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر است. 

قهرمانی در جام جهانی: بازیکنان کمی در دنیا هستند که می‌توانند بگویند به تمامی افتخارات ممکن در فوتبال دست پیدا کرده‌اند. خدا را شکر می‌کنم که من یکی از آنها هستم.

1948347

پنالتی زدن در قطر: پس از ضربه پنالتی که برابر لهستان زدم، شروع به تمرین برای پنالتی زدن به سبک‌های مختلف در تمرینات کردم. تکنیکی که در قدیم داشتم را دوباره به کار گرفتم. شروع به بررسی کردم، صبور بودم و تصمیماتم را در لحظه آخر گرفتم.

پنالتی آخر برابر فرانسه: با اینکه خیلی آرام بودیم چون دیبو پیش از آن دو پنالتی را گرفته بود اما من شروع به دعا خواندن به درگاه خدا کردم و به مونتیل گفتم کار را همین جا تمام کن.

کوپا آمه‌ریکا: امروز تمام فکر و ذکرم این است که بتوانم با نهایت قدرت در کوپا حضور پیدا کنم. مثل همیشه برای قهرمانی در این رقابت‌ها تلاش خواهم کرد و برای آرژانتین می‌جنگم.

1953834

بازی برابر هلند: اتفاقاتی که برابر هلند افتاد شبیه به مشکلی بود که با لواندوفسکی داشتم. وقتی مردم بیرون از زمین حرف می‌زنند و به حریف احترام نمی‌گذارند باعث ناراحتی‌ام می‌شود. من پیش از بازی سعی کردم فن‌خال را عصبانی نکنم. به او بی‌احترامی نکردم. هرگز چنین کاری را انجام ندادم و دوست ندارم که آنها هم چنین رفتاری با من داشته باشند. 

1778035

من فکر می‌کنم که فن‌خال این کار را کاملا از قصد انجام داد و دروازه‌بان آنها هم پیش از بازی حرف‌هایی را مطرح کرد. من اصلا از این کارها خوشم نمی‌آید. هرگز چنین کاری نکردم. در زمین ممکن است هزاران اتفاق رخ دهد، اما هرچه هست باید در زمین بماند. بلافاصله از آن خوشحالی پشیمان شدم. با خودم فکر کردم حالا کافی است که آنها بازی را مساوی کنند و ما برنده نشویم چون این اتفاقی است که معمولا رخ می‌دهد.

جام جهانی 2026: می‌خواهم بدون فکر کردن به دو یا سه سال دیگر که در فوتبال خیلی زیاد است از شرایط فعلی لذت ببرم. به جام جهانی فکر نمی‌کنم اما نمی‌گویم که صددرصد هم در آن حضور نخواهم داشت چون هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. به خاطر سنم ممکن است نتوانم بازی کنم اما باید ببینیم که شرایط چه طور پیش خواهد رفت. کسی چه می‌داند؟ اما باید واقع‌بین باشیم و بدانیم که این کار دشواری است.

1961067

شرایط سخت پس از جام جهانی 2014: شرایط سختی داشتم. خانواده و کسانی که دوستم داشتند هم همین‌طور. حرف‌های بسیاری درباره من زده شد اما من خیلی ناراحت نشدم. بسیاری رفتار غیرمنصفانه با آن تیم داشتند. تغییر این شرایط برای من موفقیت بزرگی بود. 

این که توانستم بار دیگر در نزد مردمی که زمانی درباره من بحث می‌کردند و به من شک داشتند محبوب شوم. تمام چیزهایی که گفته شده بود را خواندم و دیدم. حالا فکر می‌کنم 95 یا 100 درصد مردم دوستم دارند و این برای من خیلی زیباست.

دیدگاه‌ها