کد خبر : 1984058 | 12 آذر 1402 ساعت 02:30 | 24K بازدید | 2 دیدگاه

رئیس تایید کرد: آقای گل تمدید می‌کند

آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی‌، تایید کرد قرارداد جدید با ویکتور اوسیمن در مرحله امضا قرار دارد.

رئیس تایید کرد: آقای گل تمدید می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، آئورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی، اعلام کرد که ویکتور اوسیمن تنها یک قدم با امضای قرارداد جدید فاصله دارد.

مهاجم اهل نیجریه فصل گذشته بهترین گلزن لیگ شد و در این فصل نیز همین فرم را حفظ کرد. او طی 9 بازی سری A موفق شده 6 گل به ثمر برساند.

در حالی که کمتر از دو سال از قرارداد فعلی او باقی مانده، این باشگاه تلاش می‌کند تا قرارداد جدیدی را با این مهاجم امضا کند. ناپولی‌ همچنین روی تمدید قرارداد خویچا کواراتسخلیا کار می‌کند که گفته می‌شود مذاکرات فعلا متوقف شده است.

1961356

دی لورنتیس درباره وضعیت تمدید قرارداد اوسیمن گفت: "درمورد اوسیمن ما در مرحله امضای قرارداد هستیم که از تابستان آغاز شده است."

از او همچنین در مورد وضعیت کواراتسخلیا سؤال شد: "این چه ربطی به او دارد، هنوز چهار سال فرصت دارد... شما همیشه برای مرده‌ای که وجود ندارد، گریه می‌‌کنید."

رئیس ناپولی درباره تلاش خود برای ساخت ورزشگاه جدید اظهار نظر کرد: "می‌شنوم که مردم می‌گویند: "او پروژه‌ای ارائه کرد که رد شد". اما این درست نیست، من پروژه‌ای را ارائه کردم که «بررسی نشده بود». من می‌خواهم سکوهای زیادی داشته باشیم تا از طریق آن درآمدزایی کنیم. وقتی قرار است برای قرارداد اوسیمن پولی بپردازم آن را از چه طریقی باید به دست بیاوریم؟ از طریق امتیازات جدول؟ نه اینطور نیست."

دیدگاه‌ها