کد خبر : 1984103 | 12 آذر 1402 ساعت 04:30 | 12.8K بازدید | 4 دیدگاه

گلایه ملی‌پوش فوتبال هفت نفره:

شهبازی: به همه خانه و ماشین دادید به ما ندادید!

ملی‌پوش تیم فوتبال هفت نفره ایران انتقادات تندی را متوجه مسئولان استانی کرد.

شهبازی: به همه خانه و ماشین دادید به ما ندادید!

به گزارش "ورزش سه"، شمس الدین شهبازی با اشاره به موفقیت این تیم در مسابقات جهانی گفت: نایب قهرمان جام جهانی فوتبال هفت نفره  در کشور اسپانیا شدیم و حریفانی همچون امریکا، برزیل و انگلیس را شکست دادیم و در استرالیا قهرمان آسیا شدیم اما مسئولان استان حتی یک استقبال ساده را از ما دریغ کردند.

شهبازی ادامه داد: موفقیت در مقابل کشورهای همچون ژاپن یا استرالیا در کشور میزبان فکر نمی‌کنم دستاورد کمی باشد چرا که با این موفقیت، یک بار دیگر سهمیه جام جهانی مادرید را کسب کردیم و به دنبال کسب اولین قهرمانی این مسابقات هستیم.

وی با اشاره به اقدامات سایر استان‌ها گفت: برخی ملی‌پوشان پس از بازگشت ضمن استقبال هدایای همچون خانه، ماشین و هدایای نقدی در خورشان دریافت کرده‌اند اما مسئولین استان کرمانشاه حتی نتوانستند دو عدد بلیت هواپیما برای ما بگیرند.

شهبازی با اشاره به شرایط خودشان بعد از بازگشت از مسابقات جهانی گفت: ما باید خودمان را برای تمرینات فشرده و سنگین پیش از جام جهانی آماده کنیم اما یک پیگیری ساده از طرف مسئولان را نداریم به نحوی گاهی نگران حال آنها می‌شویم و امیدواریم حال که از ما دور هستند در سلامتی به سر ببرند. دوری از خانه و خانواده از یک طرف و خبر استقبال آنچنانی در فلان استان، زمین مسکونی، هدیه چهل میلیونی، شغل دولتی و... سایر بازیکنان از طرف دیگر اسباب تضعیف روحیه ما شده است چرا که ما باید با اتوبوس به سخت‌ترین شکل ممکن به تهران عزیمت کنیم. با این حال ما به عنوان سرباز کشورمان تمام تلاش خودمان را می‌کنیم و البته انتظار داریم مسئولین استان نیز وظایف خود و ما را به سادگی فراموش نکنند.

دیدگاه‌ها