کد خبر : 1984269 | 12 آذر 1402 ساعت 14:57 | 6.8K بازدید | 7 دیدگاه

مشکل مالی باعث می‌شود هر سال تنمان بلرزد

گلزن نفت: دوازدهم رتبه پایینی برای ماست

هافبک نفتی‌ها برای رهایی این تیم از مشکلات از مسئولین شهر آبادان و تیم کمک می‌خواهد.

گلزن نفت: دوازدهم رتبه پایینی برای ماست

به گزارش "ورزش سه"، زردپوشان آبادانی توانستند هفته گذشته در دیداری حساس با دوگل مقتدرانه مس رفسنجان را شکست دهند و تیم خود را از بحران خارج کنند. رحیم آلبوغبیش زننده گل اول این تیم در رابطه با این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود خداراشکر توانستیم برنده بازی باشیم به این برد نیاز شدیدی داشتیم، مصمم برای بردن این بازی بودیم و با برنامه وارد بازی شدیم و توانستیم با کسب سه امتیاز به آبادان باز گردیم.

هافبک نفتی‌ها در رابطه با اولین گلش در لیگ برتر و نخستین کلین‌شیت نفت در این فصل ادامه داد: این اولین گلم در لیگ برتر بود امیدوارم که بازهم بتوانم برای تیمم گلزنی کنم. بسیار خوشحالیم که توانستیم اولین کلین‌شیت تیمی را رقم بزنیم و این کلین‌شیت توام با کسب سه امتیاز شد که خیلی چسبید. این کلین‌شیت حاصل تلاش تمامی بچه‌ها و عملکرد فوق‌العاده پیام پارسا بود.

بازیکن آماده این روزهای صنعت در رابطه با امید این تیم به بقا در لیگ برتر گفت: خیلی به بقا امیدواریم و امسال تیم خیلی خوبی داریم. مطمئنیم که نتایج بهتری را در ادامه فصل خواهیم گرفت، تا اینجای فصل کمی بدشانس بودیم و در چند بازی هم از داوری متضرر شدیم و این باعث شد که ما در رتبه دوازدهم جدول باشیم امیدوارم که در ادامه فصل بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم. در آخر از مسئولین(نمایندها و رئیس پالایشگاه) شهر آبادان درخواست می‌کنم که بیشتر به تیم کمک کنند و تیم از لحاظ مالی به آن آرامش مد نظر برسد.

شماره 6 زردپوشان آبادانی در آخر افزود: یکی از علت‌های اینکه صنعت نفت هر سال یکی از کاندیدای سقوط است مشکلات مالی است که این تیم گرفتار آن است. بدون پول وبدون هزینه واقعا نمی‌شود کاری از پیش برد، در حال حاضر هم به همت بچه‌ها و غیرت و تعصبی که هواداران نسبت به تیم دارند این تیم داخل لیگ برتر مانده است.

دیدگاه‌ها