کد خبر : 1984449 | 13 آذر 1402 ساعت 02:23 | 21.4K بازدید | 40 دیدگاه

اتهام سرمربی‌ گالا به بایرن: عمدا کپنهاگن را نبردند!

اوکان بوروک، سرمربی گالاتاسرای، بایرن مونیخ را متهم به کم کاری در بازی مقابل کپنهاگن کرد!

اتهام سرمربی‌ گالا به بایرن: عمدا کپنهاگن را نبردند!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته گذشته مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، در گروه A، گالاتاسرای و منچستر یونایتد به مصاف همدیگر رفتند و در بازی دیگر نیز بایرن مونیخ و کپنهاگن برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند.

در این گروه بایرن مونیخ صعودش را به دور بعد قطعی کرده است. گالاتاسرای امیدوار بود که بتواند با پیروزی یا حداقل تساوی مقابل منچستر یونایتد و باخت کپنهاگن برابر بایرن مونیخ، به صعود به دور حذفی نزدیک شود.

باشگاه ترکیه‌ای در یک بازی جذاب موفق شد از شیاطین سرخ یک امتیاز بگیرد اما در آن سمت نیز بازی بایرن و کپنهاگن با تساوی بدون گل به پایان رسید و دانمارکی‌ها با امتیازی ارزشمند آلمان را ترک کردند.

اوکان بوروک، سرمربی گالا در جدیدترین مصاحبه‌اش به بازی کپنهاگن و بایرن مونیخ اشاره کرد و گفت: «از اینکه بایرن مونیخ به کپنهاگن امتیاز داد ناامید شدیم. آن‌ها برای اولین‌بار متوقف شدند و به نظر نمی‌رسید که می‌خواهند برنده شوند. ما تیم بدشانس این مسابقات بودیم زیرا باید بازی سوم و چهارم را مقابل بایرن انجام می‌دادیم. انتظارات من از آخرین بازی بایرن مقابل منچستر یونایتد زیاد است. ما می‌خواهیم در کپنهاگن خارج از خانه برنده شویم و کار را در آنجا تمام کنیم.»

دیدگاه‌ها