کد خبر : 1984998 | 15 آذر 1402 ساعت 12:39 | 34.1K بازدید | 17 دیدگاه

حمله به پپ: ما هم قهرمانی با قانون‌شکنی را بلدیم!

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، می‌گوید این باشگاه هم می‌توانست با نقض متعدد قوانین قهرمان لیگ برتر شود.

حمله به پپ: ما هم قهرمانی با قانون‌شکنی را بلدیم!

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا در چند روز اخیر از انتقادهایی که از سوی بسیاری از کارشناسان علیه تیم او مطرح شده ناراحت و ناراضی است و واکنش تندی به این اظهارات نشان داد. 

سیتی در سه بازی متوالی در لیگ برتر انگلیس برابر چلسی، لیورپول و تاتنهام به نتیجه مساوی رضایت داد و این اتفاق انتقادهایی را از عملکرد مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها به همراه داشت.

گواردیولا در واکنش به این انتقادات مدعی شده بود که حفظ این روند موفقیت بسیار دشوار است و با کنایه گفته بود کاراگر که در جمع این کارشناسان و منتقدان قرار دارد، خودش تجربه حتی یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس با لیورپول را در کارنامه ندارد. 

1962115

همین ادعا باعث شد که این ستاره سابق لیورپول عصبانی شود و در توییتی خطاب به این سرمربی اسپانیایی سیتی به نقض قوانین متعدد فرپلی مالی از سوی این باشگاه اشاره کند. 

کاراگر در صفحه رسمی توییترش در این باره نوشت: «من فکر می‌کنم که اگر مالکیت لیورپول هم در اختیار یک دولت بود و آنها هم قوانین را تا جایی دور می‌زدند که لیگ برتر 115 مورد از آنها را پیدا کند، می‌توانستیم جام قهرمانی را به دست آوریم. من در واقع پس از بازی روز یکشنبه از تیم پپ تعریف هم کرده بودم.»

دیدگاه‌ها