کد خبر : 1985001 | 15 آذر 1402 ساعت 12:55 | 17.3K بازدید | 12 دیدگاه

تمجید از ستاره فرانسوی: بهترین مدافع لیگ انگلیس!

تیری آنری، اسطوره باشگاه آرسنال، معتقد است که ویلیام سالیبا با اختلاف زیاد بهترین مدافع لیگ برتر انگلیس است.

تمجید از ستاره فرانسوی: بهترین مدافع لیگ انگلیس!

به گزارش "ورزش سه"، سالیبا پس از حدود سه سال حضور در آرسنال، در فصل گذشته توانست توانایی‌هایش را در ترکیب این تیم نشان دهد و به یکی از مهره‌های کلیدی میکل آرتتا تبدیل شود. 

این بازیکن با سبک بازی این مربی به خوبی سازگار شده و امیدوار است که امسال بتواند ناکامی سال گذشته را جبران کند و به توپچی‌ها در فتح جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس کمک کند و به دوری طولانی مدت آنها از این جام پایان دهد. 

بسیاری معتقد هستند که این مدافع فرانسوی یکی از بهترین بازیکنان در پستش است اما آنری او را بدون شک و با اختلاف بهترین مدافع میانی حال حاضر در انگلیس می‌داند. 

1899848

این ستاره سابق آرسنال در گفتگو با آمازون پرایم اسپورت در این باره اظهار داشت: «من فکر می‌کنم او در حال حاضر با اختلاف در جایگاه اول قرار دارد. سبک دفاع کردن او در موقعیت‌های تک به تک، سبک بازی که به آرسنال اجازه می‎‌دهد در زمین جلو برود و دفاع کردن از فضای 40 تا 50 متری پشت سرش بی‌رقیب است. 

سرعت او، تلاشش برای بازپس‌گیری توپ و این که وقتی توپ را پس می‌گیرد، زیر آن نمی‌زند و به طرف سکوها پرتابش نمی‌کند، بلکه سعی می‎‌کند آن را دوباره به هم تیمی‌هایش برساند و این نکته بسیار مهمی است. او به همه نشان داد که دوری‌اش از آرسنال اشتباه بوده و حالا بهترین مدافع حاضر در این لیگ است.»

دیدگاه‌ها