کد خبر : 1985505 | 17 آذر 1402 ساعت 18:10 | 17.1K بازدید | 45 دیدگاه

عرصه را با یک باخت برای کادرشان تنگ نکنند؛

مصلح: بهترین پرسپولیس تاریخ با برانکو بود

شایان مصلح، بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

مصلح: بهترین پرسپولیس تاریخ با برانکو بود

به گزارش "ورزش سه"، شایان مصلح، مدافع چپ ذوب آهن اصفهان پس از تساوی تیمش برابر پیکان گفت: خدا را شکر که دوتا تیم سالم اومدن بیرون از زمین. می‌دانستیم بازی سختی داریم. معمولا تیم‌هایی که پایین جدول هستند برای اینکه امتیاز جمع کنند، جلوی تیم‌هایی که بالای جدول هستند یک جورهایی انتحاری بازی میکند که بتوانند امتیازهای لازم را بگیرند و ما انتظار این بازی سخت را داشتیم.

مصلح ادامه داد: پیکان اوایل بازی، بازی را گرفته بود و هرچه بازی جلوتر رفت ما توانستیم به خودمان بیاییم. ما برای سه امتیاز اومده بودیم؛ یعنی هر بازی این فضا توی تیم ما وجود دارد که برای سه امتیاز بازی می‌کنیم ولی متاسفانه این بازی توپ نچرخید برای‌مان و فکر کنم روز بد همه بازیکنان‌مان بود.

ویدئو: 318840

او در مورد اینکه گفته می‌شود پرتاب اوت تاکتیک اصلی ذوب آهن است گفت: همین که این سوال را شما می‌پرسید یعنی اینکه ذهن‌ها به این سمت رفته ولی متاسفانه دید مناسب‌تری باید به تیم ما داشته باشند. ما کانترپرس، پرس، ضد حمله، مالکیت توپ داریم و برای ایجاد موقعیت تاکتیک‌های متفاوتی داریم. آخرین تاکتیک ما اوت است. اگر بازی گره خورد این هم یک تاکتیک است که همه تیم‌ها استفاده می‌کنند. امیدوارم که این سوال پرسیده نشود. تاکتیکی است که در همه تیم‌های خارجی هم حتی انجام می‌شود.

مصلح در مورد حذف پرسپولیس بیان کرد: ناراحت شدیم به هر حال پرسپولیس نماینده ایران بود. همونجوری که نساجی و سپاهان نماینده ایران بودند. امیدوارم که فضا جوری نباشد که در واقع با یک باخت عرصه را تنگ کنند به کادرشان یا بازیکنان. بازیکنان‌شان به هر حال سال های گذشته خیلی زحمت برای‌شان کشیدند.

او در مورد حضورش در تیم برانکو گفت: من احساس میکنم بهترین پرسپولیس تاریخ آقای برانکو بوده. سه گانه آورد با ۱۳ ۱۴ نفر در کنار نایب قهرمانی آسیا که تکرار هم نشده. من برای برانکو آرزوی موفقیت دارم در جام ملت‌ها.

دیدگاه‌ها