کد خبر : 1985590 | 18 آذر 1402 ساعت 09:46 | 22.9K بازدید | 16 دیدگاه

تحقیر بازنده‌ها در آلیانز: پخش سرود قهرمانی!

هواداران یوونتوس پس از پیروزی برابر ناپولی سرود معروف این تیم را در ورزشگاه آلیانز سر دادند.

تحقیر بازنده‌ها در آلیانز: پخش سرود قهرمانی!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم سری آ ایتالیا در ورزشگاه آلیانز میزبان ناپولی بود و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد. 

این پیروزی اهمیت بسیاری برای شاگردان مکس آلگری داشت و آنها حالا در صدر جدول رده‌بندی لیگ ایتالیا حضور دارند و منتظر هستند که اینتر روز شنبه برابر اودینزه به میدان برود و امید دارند که این تیم هم امتیازی از دست بدهد تا آنها بتوانند به حضورشان در صدر جدول ادامه دهند.

تمامی بلیت‌های ورزشگاه آلیانز آرنا برای این بازی فروخته شده بود و بیش از 41 هزار نفر که شامل 2099 هوادار ناپولی هم بود برای تماشای این دیدار از نزدیک به این ورزشگاه آمده بودند. 

1964126

اما اتفاق جالب زمانی رخ داد که هواداران یوونتوس تصمیم به مسخره کردن هواداران تیم رقیب پس از سوت پایان این بازی و قطعی شدن پیروزی تیم محبوب‌شان گرفتند و سرود معروف و قدیمی ناپلی را سر دادند. این سرود قبلا یکی از سرودهای رسمی باشگاه ناپولی به حساب می‌آمد که پس از پیروزی‌ها خوانده می‌شد.

هواداران یوونتوس البته ابراز علاقه ویژه‌ای به تیم خودشان هم داشتند و با خواندن چندین سرود و سر دادن شعارهای حمایتی از عملکرد خوب بازیکنان این تیم و کسب سه امتیاز مهم و ارزشمند این بازی تشکر کردند.

دیدگاه‌ها