کد خبر : 1985677 | 18 آذر 1402 ساعت 14:07 | 1.8K بازدید | 2 دیدگاه

آغاز جنگجویان هندبال در آسیا با سرمربی جدید

نخستین اردوی تیم ملی هندبال مردان ایران جهت حضور مقتدرانه در مسابقات قهرمانی آسیا با حضور رئیس فدراسیون آغاز شد.

آغاز جنگجویان هندبال در آسیا با سرمربی جدید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرگزاری فارس، اولین اردوی تیم ملی هندبال مردان ایران با حضور 22 بازیکن از امروز جهت حضور در بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی جهان زیر نظر مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم ملی در تهران و به میزبانی سالن فدراسیون هندبال آغاز شد. 

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، در آغاز این اردو با حضور در جمع بازیکنان ضمن عرض خوش‌آمد و تبریک به کادرفنی تیم ملی گفت: تصمیم فدراسیون هندبال حضور آقای مجید رحیمی‌زاده به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال در این رقابت‌ها بود که قرار است کادر فنی باتجربه‌ای  نیز در این مسیر سخت آقای رحیمی‌زاده را یاری کنند. همین جا از زحمات «وسلین وویوویچ» در مدت حضورش روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی هندبال تشکر می‌کنم. 

پاکدل افزود: در مسیری قدم گذاشتیم که فراز و فرودهای سختی داشتیم. این مسیر از قونیه و هانگژو شروع شد و حسن ختام امسال بحرین و مسابقات قهرمانی آسیاست که البته شرایط سخت‌تری از دوره قبل دارد زیرا 4 سهمیه جهانی توزیع می‌شود بنابراین مهمترین نکته در این مسیر مهم، همدلی و فعل خواستن است. باید تلاش مضاعف کنیم و وارد مسائل حاشیه‌ای نشویم و به هدف تیم ملی فکر کنیم. ما الان در مسیری هستیم که می توانیم با تمرکز بالا و فعل خواستن مقابل تیم‌های بزرگ آسیا با بهترین کیفیت بازی کنیم. امیدوارم در این مسیر سخت با کوشش و همت شما و کادر فنی بتوانیم سهمیه جهانی را برای دومین بار پیاپی بدست بیاوریم.

در این بازدید علی‌اکبر خوشنویس، دبیرکل و ایرج رضایی، رئیس سازمان تیم‌های ملی، نیز حضور داشتند. 

نخستین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال بزرگسالان تا 25 آذر ماه ادامه دارد و تیم ملی هندبال کشورمان برای کسب آمادگی بیشتر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا چند بازی تدارکاتی با تیم های هندبال حوزه خلیج فارس برگزار می‌کند و همچنین از 14 دی در تورنمنت مسکو که با حضور تیم‌های روسیه، بلاروس و مراکش برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

علی رحیمی کازرونی، محمد سیاوشی، فواد فرهادی، رضا عزتی، یونس آثاری، میلاد قلندری، مجتبی حیدرپور، علی شایسته، آرمان رحمانی، وحید مسعودی، حسین جهانی، امیرعباس سلطانی، افشین صادقی، شهاب صادق زاده، سلامان بربط، بهشاد فاتحی‌زاده، امیرحسین فیروزبخت، کامیار طاهری، کیارش طاهری، یاسین کبیریان جو، علی شیرانی و محمد صفری 22 بازیکنی هستند که در این اردو حضور دارند. 

روح‌اله اکرمی‌نیا (سرپرست)، مجید رحیم‌زاده (سرمربی)، مهدی رهبری (مربی)، کاظم ناصر لفته (مربی دروازه‌بانان) مهدی قشقایی (بدنساز) علی بخشی (ماساژور) کادر فنی تیم ملی مردان ایران را تشکیل می‌دهند. 

بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان 2025 کرواسی، دانمارک و نروژ از 11 تا 22 ژانویه 2024- 21 دی تا 2 بهمن ماه سال جاری - در منامه بحرین برگزار می‌شود.

تیم ملی هندبال کشورمان در این مسابقات در گروه B با تیم‌های کره جنوبی، چین و نیوزیلند همگروه است.

دیدگاه‌ها