کد خبر : 1985714 | 18 آذر 1402 ساعت 17:16 | 36.7K بازدید | 24 دیدگاه

در آستانه گل و گل مردود؛

نبیل، چقدر بدشانسی تو! (عکس)

نبیل باهویی در نیمه دوم فرصت ثبت دو گل برای پرسپولیس را داشت.

نبیل، چقدر بدشانسی تو! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم سوئدی پرسپولیس که بعد از نیمکت‌نشینی سوال‌برانگیز در بازی با الدحیل به ترکیب اصلی پرسپولیس رسیده، در نیمه دوم بازی با نساجی فرصت گلزنی برای پرسپولیس را داشت.

ویدئو: 318949

در دقیقه 61 حرکت سعید صادقی با پاس فوق‌العاده این بازیکن به پشت مدافعان هوادار همراه بود که توپ از بین سه بازیکن عبور کرد و در موقعیت تک به تک به باهویی رسید.

نبیل که با خروج علیرضا حقیقی نقطه خالی را شناسایی کرده بود، توپ را به سمت دروازه زد و با وجود عبور از علیرضا حقیقی، پیش از این که توپ تبدیل به گل شود، مدافع هوادار دروازه تیمش را نجات داد.

اما اتفاق عجیب دقایقی بعد رقم خورد. جایی که در دقیقه 69 پاس سعید صادقی به نبیل باهویی نرسید اما مهدی ترابی با تلاش خود توپ را به باهویی داد تا او دروازه خالی حقیقی را باز کند.

1964313

با این حال کمک داور پرچم خود را بالا برد و اعلام کرد که ترابی توپ را در بیرون از خط لمس کرده و به همین دلیل اولین گل نبیل باهویی در تیم پرسپولیس به سادگی مردود شد.

نکته جالب اینکه علیرضا حقیقی به حدی از عبور توپ از خط عرضی مطمئن بود که برای شروع مجدد به بیرون از زمین رفته بود اما تصاویر آهسته نشان می‌دهد این صحنه بسیار مشکوک بوده است.

دیدگاه‌ها