کد خبر : 1985728 | 18 آذر 1402 ساعت 18:00 | 30K بازدید | 9 دیدگاه

با بدشانسی به گل نرسیدیم؛

پیروانی: داور از تعویض‌های ما تعجب می‌کرد

مربی تیم استقلال خوزستان معتقد است شکست یک بر صفر برابر نساجی منصفانه نبوده است.

پیروانی: داور از تعویض‌های ما تعجب می‌کرد

به گزارش ورزش سه، امیرحسین پیروانی پس از شکست یک بر صفر استقلال خوزستان برابر نساجی اظهار داشت: به تیم نساجی تبریک می‌گویم. بازی را دیدید، موقعیت‌های خوبی در هر دو نیمه داشتیم. گل نکردن بعضی از آنها سخت‌تر بود. تمرکز لازم را نداشتیم. با بدشانسی به گل نرسیدیم. دو تعویض اجباری هم در اوایل بازی داشتیم. با توجه به تاکتیک مدنظرمان با این دو تعویض شرایط برای ما تغییر کرد. با این حال موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی فوتبال روی خوب خودش را به ما نشان نداد و نتیجه منصفانه نبود.

ویدئو: 318971

او ادامه داد: متاسفانه یک موضوع که طی دیدارهای اخیر بوده به دلیل مصدومیت بازیکنان مجبور به تعویض‌هایی می‌شویم که تفکرات تیم را تغییر می‌دهد. ما به خاطر تعداد بازیکن به دلیل اتفاقات ابتدای فصل نتوانستیم به خوبی تقویت کنیم. استفاده از جوانان تاوان دارد. داوران و تیم حریف از چهره بازیکنان ما که متولد ۸۰ هستند متعحب می‌شوند. ما با این حال باید ریکاوری مناسبی داشته باشیم و ۵۰ امتیاز حداقل طی ۱۸ بازی باقیمانده است و امیدوارم شرایط به سود ما تغییر کند.

او در خصوص شرایط و بازیکنان نامساعد استقلال خوزستان و گره کور تیم گفت: ما یک تیم کم تجربه داریم. ۱۲ بازیکن بزرگسال هستند. بقیه بازیکنان جوان هستند. جوانان واقعی. یعنی بازیکنانی زیر ۲۰ سال. استفاده از جوان‌ها تاوان دارد و آقای پورموسوی این تاوان را می‌دهد. زمانی که تعویض می‌کردیم، تیم حریف و داور تعجب می‌کردند که چه چهره‌های جوانی در زمین حاضر می‌شوند. این بازیکنان باید صاحب تجربه شوند. به آینده امیدوار هستیم. باید بچه‌ها را ریکاوری کنیم و برای بازی بعد آماده باشیم. هنوز ۵۰ امتیاز باقی مانده و ما هم امیدوار هستیم امتیازات لازم را به دست بیاورم. بسیار به تیم‌مان امیدوار هستیم و امیدواریم مشکلات را مرتفع کنیم به لیگ برگردیم.

پیروانی در‌ پاسخ به این سوال که گره کور استقلال خوزستان کجاست، گفت: ما تیم جوانی داریم که تجربه لازم را ندارند. مشکل ما این است که سخت گل می‌زنیم و آسان گل می‌خوریم که به جوانی تیم برمی‌گردد. اگر ما در باکس حریف ظاهر نمی‌شدیم تک به تک نمی‌شدیم، به تاکتیک تیم برمی‌گشت اما زمانی که از موقعیت‌ها استفاده نمی‌کنیم، به تجربه تیم برمی‌گردد. انشاالله در دور برگشت بازیکنان صاحب تجربه شوند و بتوانیم به اهداف‌مان برسیم.

او در پایان با اشاره به وقت اضافه‌ای که از سوی تیم داوری اعلام شده بود، عنوان کرد: فوتبال روز دنیا را مشاهده می‌کنید و می‌بینید بازیکنان بزرگی حتی عربستان آمدند. دو بازیکن چهار دقیقه روی زمین خوابیده بودند و دروازه‌بان چند بار خوابید. تعداد مصدومیت و تعویض‌ها و در نهایت ۵ دقیقه وقت گرفت. تعجب ما به این خاطر بود. جریان بازی خیلی بیشتر از سوی حریف متوقف شد. برخوردهای زیادی شکل گرفت. اما وقت اضافه متناسب با آن اعلام نشد و طبیعی بود به آن معترض باشیم.

دیدگاه‌ها