کد خبر : 1985755 | 18 آذر 1402 ساعت 19:25 | 12.3K بازدید | 3 دیدگاه

رضایی: گلزن ما قصد بی‌احترامی نداشت

مربی نساجی تاکید دارد قصد بی احترامی به تماشاگران این تیم را نداشتند.

رضایی: گلزن ما قصد بی‌احترامی نداشت

به گزارش "ورزش سه"، وحید رضایی در نشست خبری پس از دیدار نساجی و استقلال خوزستان عنوان کرد: با توجه به شرایطی که داشتیم، از دقایق ابتدایی به دنبال گل بودیم. شرایط خوبی را با توجه به آماده سازی و دیدارهای تدارکاتی دنبال کردیم.

ویدئو: 318974

او ادامه داد: در آسیا و برابر الهلال که یکی از تیم‌های عربستانی است، نمایش خوب  و آبرومندانه داشتیم. بچه‌های ما با انگیزه کار کردند و نمایش خوبی داشتیم. هدف گذاری ما این بود که انرژی خوب برابر استقلال خوزستان داشته باشیم.

مربی نساجی اضافه کرد: امروز از دقیقه یک جنگیدیم تا سه امتیاز را در قائم‌شهر نگه داریم. امشب بچه‌ها می‌توانند شاد باشند اما از فردا تمرکز ما روی تیم خوب شمس آذر خواهد بود.

1964398

رضایی در خصوص جلوگیری از بازیکنان نساجی برای رفتن به سمت تماشاگران پس از بازی و هیس نشان دادن گلزن این تیم مقابل استقلال خوزستان و غیبت رحمتی در نشست خبری گفت: در بازی خانگی قبل شرایط حساسی وجود داشت و در آن دقیقه این اتفاق افتاد. آقای رحمتی شاید بخاطر اینکه تمرکز نداشتند، تصمیم گرفتند در نشست خبری حاضر نشوند. دوستان رسانه زحمت می‌کشند ولی آقای رحمتی قصد بی احترامی نداشتند.

او ادامه داد: آقای رحمتی همیشه صحبت می‌کند که همیشه به هوادار احترام بگذارند و هر چه داریم از هوادار است. بازیکنان تحت فشار بودند و امروز بغض ترکید و همه شاد بودند. بازیکن هم قطعا قصد بی احترامی نداشت. فشار نتایج اخیر باعث شده تا شاید بازیکن سمت هوادار نرود.

مربی نساجی یادآور شد: حتما به بازیکنان این نکته را گوشزد می‌کنیم. من در استان گیلان مربیگری کردم و این شرایط را می‌دانم. آقای حدادیان با تمام مشکلات از تیم حمایت می‌کند. در تیمی مثل داماش نگاه کنید که هیچ کس جلو نمی‌آید تا حمایت کند، اما اینجا شرایط متفاوت است.

رضایی در خصوص فیلم منتشر شده بعد از بازی توسط رحمتی و جملاتی که عنوان کرد، گفت: من در جریان نیستم.

دیدگاه‌ها