کد خبر : 1985817 | 18 آذر 1402 ساعت 22:32 | 108.9K بازدید | 127 دیدگاه

داور بازی پرسپولیس تا اطلاع ثانوی محروم می‌شود

اشکان خورشیدی داور با تجربه بازی پرسپولیس و هوادار تا اطلاع ثانوی از قضاوت محروم خواهد شد.

داور بازی پرسپولیس تا اطلاع ثانوی محروم می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، خورشیدی که قضاوت دربی گذشته در فینال جام حذفی را بر عهده داشت و البته نتوانست به دلیل مصدومیت، این بازی را تا انتها به پایان برساند همچنان خود را متوجه جنجال‌های آن شهرآورد می‌بیند.

او که پس از آن مصدومیت نتوانست در ابتدای این فصل تست‌های مربوط به آمادگی جسمانی داوران را پاس کند، سرانجام چند هفته پیش به چرخه قضاوت برگشت و در هفته دوازدهم یک دیدار بسیار مهم را میان پرسپولیس و هوادار سوت زد.

پیش از این مسابقه محمود فکری اظهاراتی جنجالی در خصوص داور مسابقه به زبان آورد و تاکید کرد که اشکان خورشیدی پرسپولیسی است و حتی حق شرکت در شادی سرخ‌ها را نیز دارد. استناد او نیز به تصویری از دربی گذشته بود.

البته خود خورشیدی برای دفاع از خود در جمع خبرنگاران حاضر شد تا آن صحنه را توضیح دهد. با توجه به اینکه داوران مسابقه حق مصاحبه ندارند اشکان خورشیدی متوجه محرومیت خواهد شد.

جالب اینکه خورشیدی که با عصبانیت مقابل میکروفن خبرنگاران قرار گرفته بود و به اتهامات علیه خودش پاسخ می‌داد در لابه‌لای حرف‌هایش گفت که از محرومیتش به دلیل این مصاحبه اطلاع دارد اما نمی‌تواند مقابل این حرف‌ها سکوت کند.

البته دلیلی که خورشیدی محرومیت را هم به جان خرید این است که او پس از حرف‌های محمود فکری به گفته خودش مورد هجمه شدید هواداران تیم رقیب پرسپولیس قرار گرفته و چندین هزار نفر در صفحه مجازی او فحاشی کردند. حال باید دید محرومیت این داور تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

این درحالی است که هوادار نیز از این داور به دلیل نحوه قضاوت و رفتارش شکایت کرده است.

دیدگاه‌ها