کد خبر : 1985861 | 19 آذر 1402 ساعت 06:55 | 17K بازدید | 4 دیدگاه

هشت خلاق روی دور کامیابی

اتفاق هفته: بازگشت فرشید به دوران اوج!

فرشید اسماعیلی روی گل پیروزی‌بخش نساجی مقابل استقلال خوزستان تاثیرگذاری مستقیم داشت.

اتفاق هفته: بازگشت فرشید به دوران اوج!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی مازندران پس از پایان ماجراجویی آسیایی، عصر شنبه در ورزشگاه وطنی قائمشهر برابر استقلال خوزستان به برتری رسید.

این پیروزی در شرایطی به دست آمد که استقلال خوزستان توانسته بود در نیمه اول نساجی را تحت فشار بگذارد اما حضور برگ برنده رحمتی در نیمه دوم، تیم شهر خسته را متحول کرد.

صحبت از فرشید اسماعیلی است. هافبک محبوب سال‌های نزدیک استقلال که پس از فصل کابوس‌وار گذشته و مصدومیت دردناک زانو، دوباره به روزهای خوب خود بازگشته و حالا در بهترین فرم بدنی و با تجربه قابل اعتنا، همبازی سابقش در استقلال را حالا روی نیمکت نساجی کمک می‌کند.

1964652

فرشید که با حضور در زمین نبض میانه میدان را برای نساجی به دست گرفت، روی یک ضربه ایستگاهی با ارسالی خطرناک، زمینه‌ساز به‌ثمر‌رسیدن گل تیمش شد تا سه امتیاز بسیار حیاتی این مسابقه به نساجی برسد.

آنچه مشخص است، لژیونر سابق فوتبال ایران در حال بازگشت به روزهای اوج است. هرچند نساجی تا اینجای فصل عملکرد مورد انتظار را نداشته اما اسماعیلی تا همینجا توانسته رضایت هواداران این تیم را جلب کند و گواه آن صدای تشویق شدید از سوی تماشاگران در پس‌زمینه تصویر بازی، لحظاتی قبل ثبت گل است.

دیدگاه‌ها