کد خبر : 1985897 | 19 آذر 1402 ساعت 10:25 | 31.9K بازدید | 6 دیدگاه

خرید غیرمنتظره نیوکسل در ژانویه: ستاره فرانسوی!

باشگاه نیوکسل قصد دارد برای جذب هوگو لوریس، ستاره فرانسوی تاتنهام، در پنجره زمستانی اقدام کند.

خرید غیرمنتظره نیوکسل در ژانویه: ستاره فرانسوی!

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت به معضلی جدی برای باشگاه‌های اروپایی در فصل جاری تبدیل شده و بسیاری از آنها با این مشکل دست به گریبان هستند. 

نیوکسل هم یکی از تیم‌هایی است که از این اتفاق رنج می‌برد. مصدومیت شدید نیک پوپ باعث شد که او مجبور به انجام عمل جراحی روی کتف آسیب‌دیده‌اش شود و به همین دلیل چند ماه از میادین دور خواهد بود که خبر خوبی برای این تیم نیست. 

جست‌وجو برای یافتن جانشینی مناسب برای این بازیکن آغاز شده و گزینه‌های متفاوتی در چند روز اخیر به عنوان خرید احتمالی این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی مطرح شده‌اند. 

1875690

حالا روزنامه انگلیسی سان خبر داده که نیوکسل احتمال دارد در اقدامی غیرمنتظره برای جذب لوریس از تاتنهام تلاش کند. این بازیکن دیگر جایی در ترکیب تیمش ندارد و به همین دلیل انتظار می‌رود که از پیوستن به نیوکسل و حضور در سن جیمز پارک استقبال کند. 

این ستاره فرانسوی آخرین‌بار در فصل گذشته در ترکیب تاتنهام به میدان رفت و این فصل حتی در یک بازی هم فرصت بازی را پیدا نکرده است. این در حالی است که او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هم به دنبال ترک این باشگاه بود اما در نهایت در لندن ماندگار شد.

دیدگاه‌ها