کد خبر : 1985929 | 19 آذر 1402 ساعت 12:15 | 606 بازدید | 0 دیدگاه

انجمن موی تای و اینسکو تفاهم‌نامه امضا کردند

سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی(اینسکو) و انجمن موی تای و کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

انجمن موی تای و اینسکو تفاهم‌نامه امضا کردند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تفاهم‌نامه همکاری میان روسای سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی (اینسکو) و انجمن موی تای و کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور به امضا رسید.

تفاهم‌نامه همکاری فی‌ما‌بین سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی(اینسکو) و انجمن موی‌تای و کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور با حضور سجاد دهنوی، تورج عنصری و لطفی عضو هیئت رئیسه انجمن کیک بوکسینگ، به منظور دستیابی به اهداف تعیین شده و بهره‌وری موثر از منابع موجود امضا شد.

توسعه و بهبود شرایط کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، برگزاری فستیوال‌ها، المپیادها و مسابقات ورزشی مرتبط با موی‌تای و کیک بوکسینگ در بین دانشجویان، هم‌افزایی در استفاده از پتانسیل‌های موجود در استان‌ها از سوی مراکز آموزش عالی و هیئت‌های ورزشی در استان‌ها و حمایت از تیم‌های قهرمان مسابقات و لیگ دانشگاهی (دختران و پسران) از طریق اعزام‌های برون مرزی از اهداف امضا این تفاهم‌نامه است.

همچنین ایجاد شادابی و نشاط و غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان از طریق توسعه رشته‌های موی‌تای و کیک بوکسینگ، ارتقاء سطح آمادگی جسمانی، روانی و اجتماعی دانشجویان از طریق شرکت در فعالیت‌های رشته‌های مبارزه‌ای در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور و شناسایی دانشجویان مستعد در رشته‌های رینگی و بهره‌گیری آنها در تیم‌های منتخب کشور از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه شمرده می‌شود.

دیدگاه‌ها