کد خبر : 1985950 | 19 آذر 1402 ساعت 13:30 | 27.4K بازدید | 30 دیدگاه

وعده ستاره بایرن: انتقام این باخت را از یونایتد می‌گیریم

لئون گورتسکا، ستاره بایرن مونیخ‌، می‌گوید این تیم عملکرد درخشانی برابر منچستریونایتد خواهد داشت تا خودش را ثابت کند.

وعده ستاره بایرن: انتقام این باخت را از یونایتد می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‎‌های هفته چهاردهم بوندسلیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و در نهایت با نتیجه سنگین 1-5 برابر این تیم شکست خورد. 

این باخت باعث عصبانیت هواداران این تیم شد و انتقادهای بسیاری را از سوی فوتبال‌دوستان و رسانه‌ها به سوی بازیکنان و کادر فنی این تیم روانه کرد اما گورتسکا امیدوار است که آنها بتوانند خیلی زود این باخت را جبران کنند. 
این بازیکن با حضور در برنامه اسپورت استودیو متعلق به شبکه ZDF به سوالاتی پاسخ داد. 

شکست برابر آینتراخت: توضیحات بسیاری وجود دارد. شکست 1-5 احساس بسیار بدی است. چنین اتفاقاتی نباید به این سادگی در بایرن رخ دهد. 

1960191

تاثیر وقفه 10 روزه: این مطمئنا یکی از دلایل است اما نباید توجیه ما باشد. این که 10 روز بازی نکنیم برای ما خیلی عجیب بود. معمولا هر سه روز یک بار بازی داریم. خیلی خوب تمرین کردیم و چنین وضعیتی در طول تمرینات اصلا مشخص نبود. اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت. 

بازی برابر یونایتد و اشتوتگارت: این زیبایی فوتبال است. همه چیز خیلی سریع پیش می‌رود. ما باید روز سه‌شنبه واکنش درستی نشان بدهیم. حالا تمرکز ما روی این بازی است. زمان آن رسیده که دو روز تمرین کنیم و روز سه‌شنبه چهره متفاوت باید را نشان دهیم و اعتماد به نفس‌مان را دوباره به دست آوریم. 

تصمیم برای جدایی از بایرن در تابستان گذشته: نه. حالا که به عقب نگاه می‌کنم می‌بینم که تصمیم خوبی هم گرفتم. صد درصد مطمئن بودم که می‌توانم این فصل به تیم کمک کنم و روی این موضوع تاکید داشتم. 

برعهده گرفتن مسئولیت تیم: امروز برابر آینتراخت فرانکفورت مشخص شد که آماده نیستم. باید برای در دست گرفتن کنترل بازی و جسارت دادن به هم تیمی‌هایی که به‌خاطر اشتباهات مضطرب هستند تلاش کرد. من امروز قادر به انجام این کار نبودم. این موضوع باید به صراحت مطرح شود. این چیزی است که باید روی آن کار کنم. 

1931988

یورو 2024: هنوز زمان زیادی تا تابستان باقی‌مانده است. مهم است که تا آن زمان بدانیم که باید چه کاری انجام دهیم. ما با حضور یولیان، مربی بسیار خوب با برنامه خوبی داریم که می‌داند هر بازیکن باید کجا بازی کند. می‌توانیم روی این موضوع حساب کنیم.»

دیدگاه‌ها