کد خبر : 1985978 | 19 آذر 1402 ساعت 15:55 | 3.5K بازدید | 6 دیدگاه

تحت تاثیر پوستر جنجالی و دربی مهیج؛

هفته چهارم لیگ زنان: روزی که فوتبال برنده شد!

همه چیز در خصوص هفته چهارم لیگ برتر زنان، از ثبت 5 گل در یک نیمه تا آشتی‌کنان بزرگ در ورزشگاه فجر شهر بم.

هفته چهارم لیگ زنان: روزی که فوتبال برنده شد!

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهارم لیگ برتر زنان با تساوی در دربی کرمان و پیروزی سایر مدعیان به پایان رسید. این هفته از رقابت‌ها به جهت برگزاری دیدار مهیج خاتون و شهرداری سیرجان، حواشی و جذابیت‌های به‌خصوص خود را داشت. پیکان تهران هم بعد از 3 هفته موفق به کسب نخستین امتیاز خود شد تا در جدول لیگ برتر زنان هیچ تیمی بدون امتیاز نباشد. در ادامه نکات جالب توجهی از هفته چهارم لیگ زنان را خواهید خواند:

1- تساوی در دربی کرمان به نفع سایر مدعیان: تقسیم امتیازات در دیدار خاتون بم و شهرداری سیرجان، بیش از همه به نفع سپاهان، ملوان شد که موفق شدند با پیروزی بر رقبای خود 10 امتیازی شوند و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به خاتون در جایگاه دوم و سوم جدول رده‌بندی قرار بگیرند. بعد از پایان هفته چهارم، خاتون، سپاهان و ملوان 10 امتیازی شدند در رتبه اول تا سوم جدول قرار گرفتند.

2- حضور خانواده‌ها در بم، روزی که فوتبال برنده شد: از نکات قابل توجه دربی کرمان، حضور خانواده‌ها در ورزشگاه فجر شهر بم بود. در این مسابقه زن و مرد درکنار یکدیگر به تماشای این مسابقه نشستند و خانواده اغلب بازیکنان نیز در استادیوم حضور داشتند. اتفاقی که موج مثبتی را در رسانه‌ها راه انداخت.

3- ایرپاد به جای استفاده از سیستم رادیویی: از نکات قابل توجه این مسابقه استفاده داوران از ایرپاد برای ارتباط با یکدیگر بود. با این اوصاف مشخص است که سیستم رادیویی هنوز به لیگ زنان نرسیده و تیم بین‌المللی داوری این مسابقه از طریق گوگل میت و ایرپاد با یکدیگر ارتباط برقرار کردند که البته خلاف قوانین است.

4- آشتی‌کنان دو مریم در بم، صلح برگشت؟: از دیگر نکات قابل توجه این مسابقه حضور مریم آزمون، سرمربی تیم ملی زنان در استادیوم بود که با توجه به اختلافات مریم ایراندوست و مریم آزمون، کمی دور از ذهن به نظر می‌رسید. آزمون در پایان مسابقه به سمت ایراندوست رفت و با او گفت‌وگوی گرمی داشت. این موضوع شاید باعث صلح این دو مربی فوتبال زنان ایران شود.

5- روز خوب و بد خواجوی در دربی: زهرا خواجوی اگرچه روی گل شهرداری سیرجان عملکرد خوبی نداشت اما در ادامه موفق به مهار ضربه پنالتی ملیکا متولی شد و اجازه نداد تیمش متحمل اولین شکست فصل شود. خواجوی بعد از 303 دقیقه در این فصل، دروازه‌اش باز شد و اولین گل فصلش را متحمل شد.

6- سپاهان برد اما همه چیز تحت تاثیر پوستر جنجالی بود: پوستر جنجالی که سپاهانی‌ها پیش از بازی با آوا تهران منتشر کردند، حسابی بحث برانگیز شد. طلایی پوشان اگرچه موفق شدند با 2 گل از سد آوا تهران بگذرند اما در روزهای اخیر درگیر بی‌احتیاطی مسئولین روابط عمومی باشگاه خود شدند و این مسابقه به‌طور کلی تحت شعاع قرار گرفت.

7- پالایش گاز ایلام، ضلع پنجم مدعیان: ایلامی‌ها با برتری 3 بر 2 مقابل ایساتیس کران فارس موفق به کسب سومین پیروزی خود شدند و با 9 امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارند. هم اکنون آن‌ها دو امتیاز بیشتر از شهرداری سیرجان دارند و خود را تا اینجای کار در قامت یک مدعی نشان داده‌اند. نکته قابل توجه در خصوص این بازی، به ثمر رسیدن هر 5 گل در نیمه اول مسابقه بود.

8- پیکان و دشت اولین امتیاز در یک بازی سخت: پیکانی‌ها تا این هفته تنها تیم بدون امتیاز رقابت‌های لیگ برتر بودند. آن‌ها موفق شدند در یک دیدار سخت مقابل نماینده البرز، دروازه خود را بسته نگه‌ دارند و در پایان 90 دقیقه اولین امتیاز خود را در لیگ شانزدهم دشت کنند. این مسابقه تنها دیدار بدون گل هفته چهارم لیگ زنان بود.

دیدگاه‌ها