کد خبر : 1986314 | 21 آذر 1402 ساعت 06:00 | 18.3K بازدید | 32 دیدگاه

این بازیکنان بهترین‌های لیگ برتر هستند

چگینی: در قزوین کسی دربی نگاه نمی‌کند

سرپرست شمس آذر قزوین از هواداران این تیم دعوت کرد برای برد بزرگ مقابل نساجی حمایت صددرصدی و 90 دقیقه‌ای خود را به نمایش بگذارند.

چگینی: در قزوین کسی دربی نگاه نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر به تیمی خطرناک در بیرون از خانه تبدیل شده است. آنها اما در اتفاقی عجیب در خانه خودشان نتوانسته‌اند تا کنون بردی کسب کنند و اکنون مصیب چگینی، سرپرست این تیم، مدعی است که این طلسم در بازی با نساجی با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران خواهد شکست.

چگینی با اشاره به بازی این تیم مقابل ملوان بندرانزلی گفت: فراموش نکنید تا پیش از بازی مقابل ملوان تمام نگاه‌ها متوجه این تیم و عملکرد آنها بود. ما عملکرد خوبی داشتیم. تراکتور، مس، فولاد را در خانه آنها شکست داده بودیم و باید برای اینکه کیفیت برتر خودمان را به نمایش می‌گذاشتیم در این بازی نیز به نتیجه مطلوب می‌رسیدیم.

وی ادامه داد: واقعا نسبت به این بازیکنان احساس غرور می‌کنم. بازیکنانی که شاید برخی از آنها در ابتدای فصل برای اهالی فوتبال ناشناخته بودند اما امروز قطعا از بهترین‌های لیگ محسوب می‌شوند. بازیکنانی که اگر اتفاقات ابتدای فصل و کسر امتیاز نبود، شایستگی جایگاه بهتری را هم داشتند و البته مطمئن هستم با این شرایط به این اتفاق هم خواهند رسید.

سرپرست شمس آذر با اشاره به شرایط مدیریتی و فنی این باشگاه گفت: قطعا می‌توانم از اینجا به عنوان یک خانواده نام ببرم. ما یک خانواده هستیم که از مالک آن تا مدیران باشگاه و سعید دقیقی و اعضای کادرفنی‌اش برای موفقیت و سربلندی شمس آذر تلاش می‌کنند و ماحصل آن هم نمایش درخشان این تیم بوده است. این پایان ماجرای ما نخواهد بود و قطعا پتانسیل این را داریم تا بهتر از این تلاش کنیم و به نتیجه برسیم.

چگینی درباره روند این تیم در خانه و ناکامی در کسب پیروزی گفت: فصل گذشته در این زمینه شرایط فوق العاده‌ای داشتیم. با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان و اعضای مدیریت و فنی توانستیم قهرمان شویم. مطمئن هستم در این بازی حمایت خاصی را از سوی هواداران شاهد خواهیم بود. شمس آذر باعث سربلندی قزوین شده است و اکنون نوبت هواداران است تا با حضور و تشویق پرشور خود فضای لازم را برای کسب پیروزی تیم در بازی با نساجی شکل دهند. این بازی اهمیت بالا و ویژه‌ای برای ما خواهد داشت و امیدوارم با تلاش بازیکنان و تدابیر کادرفنی و البته حمایت 90 دقیقه‌ای هواداران به اتفاقی که به دنبال آن هستیم و سه امتیاز دست پیدا کنیم.

سرپرست شمس آذر درباره همزمانی بازی این تیم با دربی و احتمال اینکه استقبال خوبی از هواداران صورت نگیرد گفت: در قزوین کسی دربی نگاه نمی‌کند. قزوینی‌ها برای اینکه به سطح اول فوتبال برسند و خودشان بتوانند توانایی‌شان را نشان دهند، تلاش بزرگی داشتند. امروز وقت حمایت از تیم است. تیمی که باعث غرور آنها شده و باید نشان دهند که در کنار آن خواهند بود و با هواداران تیم معنا پیدا می‌کند. مطمئن هستم روز بازی نیز در کنار ما خواهند بود و در کنار هم جشن پیروزی خواهیم گرفت.

دیدگاه‌ها