کد خبر : 1986409 | 21 آذر 1402 ساعت 12:52 | 30K بازدید | 20 دیدگاه

پاسخ منفی بارسا به یونایتد: ستاره ناکام را نمی‌خواهیم

باشگاه بارسلونا به درخواست منچستریونایتد برای معاوضه جیدون سانچو با رافینیا پاسخ منفی داد.

پاسخ منفی بارسا به یونایتد: ستاره ناکام را نمی‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، سانچو از ماه سپتامبر و پس از درگیری لفظی با اریک تن‌هاخ و علنی کردن این اختلاف از تمرینات تیم اول منچستریونایتد کنار گذاشته و در آکادمی این باشگاه مشغول تمرین است. 

او در طول این مدت حاضر نشد به صورت رسمی از سرمربی تیمش عذرخواهی کند و به همین دلیل نتوانست بار دیگر به تمرینات برگردد و حالا آماده است تا در اولین فرصت ممکن اولدترافورد را ترک کند تا بتواند فوتباش را در باشگاهی دیگر ادامه دهد. 

بعضی از رسانه‌های اسپانیایی روز گذشته خبر داده بودند که مدیران یونایتد علاقه زیادی به جذب رافینیا دارند و به مدیران بارسا پیشنهاد داده‌اند که سانچو را با این ستاره برزیلی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی معاوضه کنند. 

1955764

اما حالا موندو دیپورتیوو خبر داده که این پیشنهاد به هیچ وجه مورد قبول مدیران بارسا قرار نگرفته و آنها علاقه‌ای به جذب سانچو ندارند و به شیاطین سرخ هم اطلاع داده‎‌اند که این بازیکن جایی در برنامه‌های آنها نخواهد داشت. 

در این خبر همچنان تاکید شده که رافینیا قرار نیست در پنجره زمستانی پیش رو از بارسلونا جدا شود و آنها تنها در صورتی با جدایی این ستاره برزیلی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال آینده موافقت خواهند کرد که پیشنهاد قابل توجهی برای او دریافت کنند.

دیدگاه‌ها