کد خبر : 1986452 | 21 آذر 1402 ساعت 15:57 | 30.1K بازدید | 14 دیدگاه

تماس اردوغان با داور بدشانس ترکیه

اولین تصویر از داور مضروب ترک روی تخت بیمارستان!

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، در تماس تلفنی با داور بدشانس بازی آنکاراگوجو و ریزه اسپور گفتگو کرد.

اولین تصویر از داور مضروب ترک روی تخت بیمارستان!

به گزارش "ورزش سه"، پس از اتفاقات هولناک شب گذشته فوتبال ترکیه، علی یرلیکایا، وزیر کشور ترکیه از هلیل اوموت ملر، داور بازی آنکاراگوجو و ریزه اسپور که شب گذشته توسط فاروق کوجا، رئیس باشگاه آنکاراگوجو، مورد حمله قرار گرفت عیادت کرد.

از سوی دیگر ویدیویی از هلیل اموت ملر در بیمارستان به اشتراک گذاشته شد. در این ویدیو، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، به صورت تلفنی برای ملر آرزوی سلامتی کرد.

یرلیکایا درباره اتفاقات این دیدار جنجالی گفت: "اتفاقی که دیشب بعد از بازی آنکاراگوجو -  ریزه اسپور افتاد واقعاً برای ما، کشورمان و جامعه فوتبال ما یک غم بزرگ بود. ما اشکال مختلف خشونت را محکوم می‌کنیم. من به شدت این اقدام را محکوم می‌کنم. وزارت دادگستری، وزارت کشور و پلیس ملی به سرعت اقدامات لازم را انجام دادند. رئیس جمهور محترم ما نیز با هلیل اموت ملر صحبت کرد. رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد که او به زودی خوب شود."

1965598

مهمت یوروبولوت، پزشک ارشد بیمارستانی که ملر در آن تحت درمان قرار گرفت، گفت: "خونریزی چشم چپ او کاهش پیدا کرده است. ما صبح دوباره از او نوار مغزی گرفتیم. هیچ آسیبی به مغز او نرسیده است. او آسیب دائمی نخواهد داشت. چشم پزشکان ما نیز وضیت او را ارزیابی کردند. فشار خونش صبح کمی بالا رفت ولی کنترلش کردیم. امشب هم مهمان ما خواهد بود. به احتمال زیاد فردا صبح مرخص می‌شود. "

اردوغان در تماس تلفنی با این داور گفت: "ما واقعا متاسفیم، خدا به شما سلامتی بدهد. دیدن و تماشای چنین چیزی ما را به شدت ناراحت کرد. به خصوص به عنوان یک ساکن شهر ریزه ناراحت شدم. اتفاقی که در بازی ریزه افتاد به شدت آزاردهنده بود. هم وزیر دادگستری و هم به وزیر کشور و دیگر دوستان ذی‌ربط خود گفتم، هر کاری لازم است را سریع انجام دهند."

دیدگاه‌ها