کد خبر : 1986496 | 21 آذر 1402 ساعت 18:59 | 32.2K بازدید | 16 دیدگاه

جنجالی‎‌ترین چهره فوتبال جهان: مشت نبود، سیلی زدم!

فاروک کوچا، رئیس باشگاه آنکاراگوجو، تاکید دارد که به صورت هلیل اوموت ملر، داور بازی مقابل ریزه اسپور، مشتی نزده و با سیلی به صورت او ضربه زده است.

جنجالی‎‌ترین چهره فوتبال جهان: مشت نبود، سیلی زدم!

به گزارش "ورزش سه"، فاروک کوچا، رئیس باشگاه آنکاراگوجو، تاکید می‌کند که ضربه سیلی او به هلیل اوموت ملر، داور بازی مقابل ریزه اسپور، به اندازه‌ای شدت نداشته که او را روی زمین بیندازد.

کوچا طی 24 ساعت اخیر جنجالی‌ترین چهره فوتبال جهان بوده است. او اتفاق غیراخلاقی را در زمین فوتبال رقم زد که بازتاب زیادی داشته است.

1965692

ملر، داور بازی، پس از اصابت مشت کوچا به صورتش روی زمین افتاد و سپس توسط اطرافیان مالک باشگاه آنکاراگوجو بارها مورد ضرب و شتم قرار گرفت که باعث شد در بیمارستان بستری شود.

رئیس باشگاه آنکاراگوجو پس از این حادثه بیانیه‌ای منتشر کرد و مدعی شد که واکنش ملر بیش از حد بوده است. او همچنین تاکید کرد که به صورت این داور مشتی نزده است.

کوچا به بیازتی‌وی گفت: "در جریان بازی به دلیل تصمیمات داور، تنش زیادی در ورزشگاه ایجاد شد. به  همین دلیل خیلی عصبانی بودم، سعی کردم خودم را کنترل کنم اما بعد از پایان بازی به سمت داور رفتم و خواستم روی صورتش تف کنم. وقتی وارد زمین شدم و به سمت داور رفتم، به او مشتی نزدم! به او سیلی زدم. همان سیلی‌ای که به داور زدم او را روی زمین انداخت. البته این ضربه به اندازه کافی شدت نداشت که او را به زمین بیندازد. داور حدود 5 تا 10 ثانیه ایستاد و سپس خودش را روی زمین انداخت. بعدا فهمیدم که وقتی روی زمین افتاده بود، کتک خورده است. متاسفم و شرمسارم که در چنین حادثه‌ای دست داشته‌ام."

1965690

ملر پس از این حمله به دلیل خونریزی در اطراف چشم چپ و یک شکستگی کوچک در بیمارستان بستری شد. رئیس بیمارستانی که ملر در آن بستری است، اطمینان داد که خطر بزرگی جان این داور را تهدید نمی‌کند، اما باید تا فردا در بیمارستان بستری باشد.

دیدگاه‌ها