کد خبر : 1986530 | 21 آذر 1402 ساعت 21:27 | 41K بازدید | 9 دیدگاه

گله ستاره لیورپول از صلاح: برای من صبر نکردی! (عکس)

الکسیس مک آلیستر، ستاره لیورپول، به هم‌تیمی‌اش برای زدن دویستمین گل برای لیورپول، زمانی که خودش در تیم نبود، تبریک گفته است.

گله ستاره لیورپول از صلاح: برای من صبر نکردی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مک آلیستر در دیدار مقابل شفیلد یونایتد با مصدومیتی نگران کننده زمین را ترک کرد و به لیست مصدومان بلند تیم یورگن کلوپ پیوست. روز قبل از مصدومیت این بازیکن، خبر رسیده بود که فصل برای چوئل ماتیپ به پایان رسیده است. اتفاقی که برای تیم کلوپ که این فصل مدعی قهرمانی است خبر بسیار بدی محسوب می‌شود.

اما لیورپول موفق شد در بازی بعدی واکنش مناسبی به این اخبار نگران‌کننده نشان دهد و با پیروزی به صدر جدول لیگ برتر برسد. این تیم توانست شکست 1-0 در نیمه اول مقابل کریستال پالاس را با دو گل در نیمه دوم جبران کند. گل تساوی‌بخش را صلاح روی پاس کورتیس جونز به ثمر رساند و در نهایت بهترین بازیکن میدان شد. او توانست در رسیدن تیمش به صدر جدول با زدن دویستمین گل برای لیورپول نقش داشته باشد.

1965753

مک آلیستر، هم‌بازی او در لیورپول، در شبکه‌های اجتماعی‌اش این دستاورد را به صلاح به شکل جالبی تبریک گفته است: "تبریک می‌گویم مومیتو! خیلی ممنون که صبر کردی!" جمله پایانی او کنایه به این دارد که صلاح این گل را در زمان مصدومیت و نبود او به ثمر رسانده است. به نظر می‌رسد مک آلیستر از اینکه در عکس گل شماره 200 حضور نداشت، خوشحال نشده باشد.

دیدگاه‌ها