کد خبر : 1986711 | 22 آذر 1402 ساعت 17:40 | 31.6K بازدید | 50 دیدگاه

یحیی ساعتش را روی دربی تنظیم کرد (عکس)

یحیی گل محمدی قبل از دربی مصمم بودن خود برای پیروزی در دربی را در نشست خبری به رخ کشید.

یحیی ساعتش را روی دربی تنظیم کرد (عکس)

به گزارش ورزش سه، زبان بدن یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی حکایت از مصمم بودن او برای دربی دارد. اینکه او با لبخند از مسئله حضورش در این بازی بزرگ یاد می‌کند نشان دهنده آن است که او با آغوش باز به استقبال این مسابقه بزرگ می‌رود و حضور در دربی را به شدت دوست دارد.

یحیی که قبل از این یازده بار حضور در این مسابقه بزرگ را به عنوان سرمربی در دو مقطع سرمربیگری‌اش در پرسپولیس تجربه کرده حالا آنقدر باتجربه هست که قبل از این بازی پرتنش و پرحاشیه که اتفاقا از نظر جدولی و فوتبالی هم اهمیت بسیاری دارد دچار استرس و اضطراب نشود و البته ترسی از مواجهه با تیم رقیب با وجود تمام توانمندی‌هایش به دل راه ندهد.

زبان بدن یحیی در این نشست و حرکت دست‌هایش نشان از آرامش او قبل از دربی داشت ضمن اینکه وقتی دست‌هایش را در هم می‌فشرد مشخص بود چقدر برای پیروزی در این بازی مصمم است و از این بازی بدون در نظر گرفتن حواشی و اتفاقات کنار زمینش فط دنبال یک چیز می‌گردد؛ بردن و رسیدن به سه امتیازی که می‌تواند تیمش را به کورس قهرمانی برگرداند.

1966100
1966101

گل محمدی معمولا قبل از دربی‌ها ساعت هوشمند اپل خود با بند قرمز که المانی پررنگ برای پرسپولیسی بودن او و علاقه‌اش به رنگ قرمز بوده را به دست می‌کند. چنانچه او فردا با تیپ اسپورت وارد میدان شود حتما این ساعت را به دست خواهد بست اما اگر لباس رسمی بپوشد از ساعت کلاسیک استفاده می‌کند.

در عین حال باید دید جواد نکونام که او نیز همیشه به علاقه و تعصبش نسبت به استقلال حرف زده و البه همه از عشق خانواده او به رنگ آبی خبر دارند در نشست خبری خود نشانه‌ای برای تعصب و علاقه‌اش به استقلال رو خواهد کرد یا نه.

دیدگاه‌ها