کد خبر : 1987013 | 23 آذر 1402 ساعت 20:35 | 17K بازدید | 22 دیدگاه

رحمتی: هوادار حق دارد ناراحت باشد

سرمربی نساجی نسبت به شکست تیمش مقابل شمس‌آذر واکنش نشان داد.

رحمتی: هوادار حق دارد ناراحت باشد

به گزارش "ورزش سه"، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری بعد از دیدار مقابل شمس‌آذر سخنان خود را این‌گونه آغاز کرد: اولین نکته‌ای که راجع به این بازی وجود داشت، فکر می‌کنم ساعت برگزاری بازی اصلاً ساعت خوبی نبود. شما عزیزان هم می‌توانید راجع به این مسئله صحبت بکنید؛ چون در تایمی که هوا خیلی خوب بود، ما می‌توانستیم بازی کنیم.‌ بازی در باد و بوران و سرما برگزار شد.

او ادامه داد: بازی خیلی خوبی بود. ما آنالیز خیلی خوبی در ارتباط با تیم شمس‌آذر کرده بودیم و اولین موقعیت بازی را ما خلق کردیم. امروز شاید می‌توانستیم اگر از موقعیت‌های خودمان استفاده می‌کردیم، حتی با اینکه دو بار عقب افتادیم ولی باز می‌توانستیم ببریم. فکر می‌کنم شانس ۴ یا ۵ موقعیت گل را داشتیم.

سرمربی نساجی تأکید کرد: تیم ما در بخش تاکتیکی و در بخش ایجاد موقعیت رو به پیشرفت است؛ ولی خب، می‌گویم بخت و اقبال و شانس امروز با ما یار نبود. چه بسا که دقیقاً ما موقعیت‌های گلی که تک به تک داشتیم و هر جفتش هم که آقای برزگر از کنار دروازه رفت، در برگشت همان توپ‌ها منجر به گل تیم شمس‌آذر شد.

1947007

رحمتی اضافه کرد: به تیم شمس‌آذر خسته نباشید می‌گویم؛ ولی راجع به تیم خودمان، ما باید بیشتر تمرین و تلاش کنیم و ان‌شاءالله شرایط ما یک مقداری در جدول استیبل شود. باید برویم به دنبال اینکه برای نیم‌فصل در پست‌هایی که بازیکن نیاز داریم، بازیکن بگیریم و به امید خدا بازی بعدی سعی می‌کنیم که این نتیجه بازی بیرون از خانه را جبران کنیم.

«نتایج تیم شما نشان می‌دهد که تیم هنوز روحیه خودش را کامل به دست نیاورده. در واقع، نشأت گرفته از نتایجی که لیگ قهرمانان آسیا داشتید یا نه و آن حمایتی مدنظر از تماشاگران پرشور شهر قائم‌شهر را ندارید.» رحمتی در واکنش به این سؤال خبرنگار قزوینی ابراز کرد: ببینید اصلاً این بحث‌هایی که شما می‌کنید، نیست. تماشاگر حق دارد، تیم برای هوادار است و تماشاچی فقط برد می‌خواهد.

او اضافه کرد: ما همین امروز هم خوب بودیم و نیمه اول یکی دو تا موقعیت خیلی خوب داشتیم. بلافاصله در نیمه دوم بازی گل زدیم و بازی دقیقاً در شرایطی ما گل دوم را خوردیم که ما سوار بازی بودیم و در ۱۸ قدم تیم شمس‌آذر، موقعیت گل از دست دادیم. تماشاگر حق دارد و برد می‌خواهد.

دیدگاه‌ها