کد خبر : 1987116 | 24 آذر 1402 ساعت 10:58 | 27.3K بازدید | 9 دیدگاه

خط و نشان برای مدعیان لیگ برتر: ما هنوز هستیم!

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، می‌گوید تیمش به کسب سهمیه لیگ قهرمانان راضی نیست.

خط و نشان برای مدعیان لیگ برتر: ما هنوز هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام فصل جدید را خیلی خوب شروع کرد و توانست چند هفته در کمال ناباوری و تحت هدایت سرمربی جدیدش در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس حضور داشته باشد.

آنها امیدوار بودند که بتوانند این روند را حفظ کنند اما قبول اولین شکست کافی بود که شرایط به‌صورت کلی برای آنها تغییر کند و شکست در چندین بازی متوالی باعث شد که کار برای این تیم بسیار دشوار شود. 

تاتنهام در حال حاضر با هفت امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول صدرنشین، در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفته و امیدوار است که بتواند بار دیگر به روزهای اوج برگردد و اختلاف را با رقبایی که بالاتر از او ایستاده‌اند کاهش دهد. 

1963320

اما به نظر می‌رسد که پوستکوگلو به‌صورت جدی به این کاهش اختلاف و بازگشت به صدر جدول و رد‌ه‌های بالاتر فکر می‌کند و مصمم است که تیمش را بار دیگر در جمع مدعیان قهرمانی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس قرار دهد تا در اولین فصل حضورش در این مسابقات تاریخ‌سازی کرده باشد.

سرمربی تاتنهام در پاسخ به سوالی درباره قرار گرفتن در جایگاه پنجم که احتمالا سهمیه لیگ قهرمانان را با توجه به تغییرات فصل آینده برای این تیم به ارمغان خواهد آورد گفت: «هدف من این نیست که تیمم پنجم شود، رفیق!»

دیدگاه‌ها