کد خبر : 1987174 | 24 آذر 1402 ساعت 16:18 | 52.3K بازدید | 12 دیدگاه

قوی سپید و خاتون حریف می‌طلبند؛

سپاهان بالاخره در اصفهان باخت

فصل درخشان انزلیچی‌ها کماکان ادامه دارد و آن‌ها در پایان هفته پنجم جدی‌ترین تعقیب کننده خاتون در لیگ برتر زنان هستند.

سپاهان بالاخره در اصفهان باخت

به گزارش ''ورزش سه''، هفته پنجم لیگ برتر زنان، ظهر امروز با انجام ۵ مسابقه به‌طور هم‌زمان از ساعت ۱۳ برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار، شهرداری سیرجان با دو گل از سد سپاهان گذشت. خاتون، مدافع عنوان قهرمانی با کسب برد ۵ گله مقابل حریف البرزی، کماکان در صدر جدول قرار دارد و ملوان و پالایش گاز ایلام هم از سد حریفان خود گذشتند تا در تعقیب بمی‌ها باشند.

سپاهان اصفهان ۰ – ۲ شهرداری سیرجان

بدون شک تقابل نیلوفر اردلان (سرمربی سپاهان) و مریم ایراندوست (سرمربی شهرداری سیرجان)، جذاب‌ترین تقابل این هفته فوتبال زنان بود. جایی که دو تیم برای ماندن در کورس قهرمانی و خارج کردن تیم مقابل از جمع مدعیان، باید از سد حریف می‌گذشتند. این دیدار اگرچه به میزبانی سپاهانی‌ها برگزار می‌شد اما آن‌ها در همان دقایق ابتدایی بازی توسط فاطمه اردستانی دروازه خود را باز شده دیدند و در نیمه دوم نیز یک‌بار دیگر زهرا علیزاده دروازه این تیم را باز کرد تا در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان برسد. این نخستین شکست سپاهانی‌ها در لیگ شانزدهم زنان بود و با رقم خوردن این نتیجه، هر دو تیم ۱۰ امتیازی شده و در جایگاه چهارم و پنجم جدول قرار گرفتند.

خاتون بم ۵ – ۰ هیئت فوتبال البرز

شاگردان مرضیه جعفری در تیم خاتون بعد از تساوی در دربی هفته گذشته مقابل شهرداری سیرجان، به دنبال بازگشت به مسیر پیروزی‌های متوالی بودند. بمی‌ها در این دیدار خانگی با ۵ گل حریف البرزی را بدرقه کرد و با ۱۳ امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به ملوان، کماکان در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

پیکان تهران ۰ – ۱ ملوان بندرانزلی

ملوانی‌ها نیز در ادامه فصل درخشان خود، امروز در تهران مهمان پیکان بودند. شاگردان ساناز سامی در یک دیدار سخت به مصاف پیکان رفتند. مطابق پیش‌بینی افسانه چترنور، ستاره این روزهای ملوان باز هم زننده تک گل تیمش از روی نقطه پنالتی در این دیدار بود و در دقیقه ۳۸ دروازه حریف تهرانی را باز کرد. 
این دیدار در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید تا ملوان فقط به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به خاتون با ۱۳ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار داشته باشد و دومین تیم بدون شکست لیگ تا اینجای فصل لقب بگیرد.

پالایش گاز ایلام ۳ – ۰ آوا تهران

شاگردان بیان محمودی در پالایش هم تا این‌جای کار فصل شگفت‌انگیزی را پشت سر گذاشته و امروز در یک دیدار نسبتا آسان، با ۳ گل از سد آوا گذشتند. ایلامی‌ها با این نتیجه ۱۲ امتیازی شده و در ۵ هفته گذشته فقط یک شکست مقابل ملوان متحمل شدند. ایلامی‌ها هم اکنون در جایگاه سوم جدول قرار دارند.

آخرین دیدار این هفته از رقابت‌ها هم بین دو تیم ایساتیس کران فارس و کانی کردستان برگزار شد که علی‌رغم به ثمر رسیدن گل نخست توسط کانی، این حریف شیرازی بود که با نتیجه ۳ بر ۱ از سد کردستانی‌ها گذشتند.

جدول لیگ شانزدهم زنان در پایان هفته پنجم به شرح زیر است:
شما عزیزان می‌توانید نتایج و برنامه مسابقات فوتبال زنان را از صفحه اصلی "ورزش سه" دنبال کنید.

1967067

دیدگاه‌ها