کد خبر : 1987298 | 25 آذر 1402 ساعت 10:49 | 16.3K بازدید | 21 دیدگاه

عصبانیت رحمتی از یک مُشت گل نزن!(ویدئو)

مهاجمان نساجی فرصت‌های عالی گلزنی مقابل شمس‌آذر را از دست دادند.

عصبانیت رحمتی از یک مُشت گل نزن!(ویدئو)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در شرایطی جایگاه پانزدهم جدول لیگ برتر را در اختیار دارد که یک مسابقه معوقه برای آنها وجود داشته و می‌تواند با کسب حتی یک امتیاز در آن بازی سه پله صعود کند، اما نکته عجیب که سید مهدی رحمتی را هم کلافه کرده، فرصت‌سوزی پرشمار مهاجمان تیمش است.

شکست یک بر صفر نساجی در نیمه اول مقابل شمس‌آذر قزوین در شرایطی رقم خورد که سه فرصت عالی گلزنی توسط آنها از دست رفت و محمدرضا آزادی و آریا  برزگر در موقعیت‌های تک به تک و مسلم گلزنی توپ را به بیرون زدند و یا ضربه نهایی خوبی نداشتند تا مهدی رحمتی هم به شدت نسبت به این مسئله و فرصت‌سوزی پر تعداد شاگردانش اعتراض کند.

ویدئو: 319314

نساجی مازندران از ابتدای فصل در بیشتر مسابقات نمایش هجومی و حملات خطرناک‌تری نسبت به حریفان خود داشته، اما مهاجمان این تیم در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودند که در دیدار مقابل شمس‌آذر قزوین نیز به وضوح این موضوع دیده شد و علی‌رغم زدن یک گل، در هر دو نیمه فرصت‌های زیادی هدر دادند. همین اتفاق در بازی با سپاهان در قائمشهر رخ داد و با وجود زدن یک گل توسط آزادی، همین بازیکن و محمدرضا عباسی دو موقعیت ۱۰۰درصد گلزنی را از دست دادند که همین فرصت‌ها می‌توانست امروز جایگاه نساجی را در جدول تغییر بدهد.

1967368

علاوه بر بی‌دقتی در سه موقعیت عالی در نیمه اول دیدار مقابل شمس‌آذر، در نیمه دوم هم محمدرضا آزادی و آریا برزگر دوباره صاحب موقعیت شدند و می‌توانستند با دقت در ضربات آخر گلزنی کنند که این اتفاق دوباره نیفتاد تا رحمتی کلافه‌تر از قبل شود.

سرمربی نساجی که نسبت به این وضعیت و بی‌دقتی در زدن ضربات آخر به‌شدت شاکی بود، پس از پایان مسابقه در قزوین هم در رختکن از نمایش مهاجمان خود گلایه زیادی داشت و ناراحتی او از برخی شاگردانش کاملا مشخص بود.

رحمتی حالا باید تیمش را آماده دیدار پیش‌رو مقابل استقلال و تیم دوران خاطره‌انگیزش کند که امیدوار است این‌بار مهاجمان تیمش فرصت‌سوزی نداشته باشند و بتوانند از موقعیت‌های زیادی که خلق می‌کنند، بهره ببرند و موفق به گلزنی شوند تا از این بحران فاصله بگیرند.

دیدگاه‌ها