کد خبر : 1987299 | 25 آذر 1402 ساعت 10:47 | 33.2K بازدید | 19 دیدگاه

تهدید ستاره آرژانتین در فینال: اخراج شوی کتکت می‌زنم!

امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، از گفت‌وگوی خصوصی با کریستین رومرو در فینال جام جهانی 2022 پرده برداشت.

تهدید ستاره آرژانتین در فینال: اخراج شوی کتکت می‌زنم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین در فینال جام جهانی 2022 قطر مقابل تیم ملی فرانسه به میدان رفت و موفق شد این تیم را در ضربات پنالتی شکست دهد تا به رویایی که سال‌ها در انتظارش بود دست پیدا کند. 

این بازی از اهمیت بسیار زیادی برای این تیم برخوردار بود چون بسیاری بر این باور هستند که شاید این آخرین فرصت مسی برای کسب این افتخار بود که در نهایت در انجام آن موفق شد و توانست جام قهرمانی را با خودش به خانه ببرد. مارتینز که ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و بارها و بارها دروازه آرژانتین را برابر حملات ستاره‌های فرانسه بسته نگه داشت و باعث شد آنها همچنان در بازی بمانند، خاطره جالبی را درباره این دیدار تعریف کرده است. 

1887712

این بازیکن در گفت‌وگو با ESPN آرژانتین درباره این بازی اظهار داشت: «در فینال جام در بین دو نیمه بود که رومرو را دیدم و به او گفتم که اگر کارت قرمز بگیری و از زمین بازی اخراج شوی، من بدون شک تو را کتک خواهم زد. 

او در این بازی خیلی خوب بازی کرده بود و وقتی در دقایق پایانی نیمه اول بودیم، دیدم که بدون هیچ دلیل خاصی با دو پا روی بازیکن حریف تکل زد و از این کار تعجب کردم. ترسیده بودم که نکند در نیمه دوم از زمین بازی اخراج شود.»

دیدگاه‌ها