کد خبر : 1987344 | 25 آذر 1402 ساعت 14:13 | 12.1K بازدید | 2 دیدگاه

فرار مورینیو از محرومیت: پولش را می‌دهم!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، با توافق دو طرفه برای پرداخت غرامت از محرومیت به دلیل اظهاراتش درباره داور فرار کرد.

فرار مورینیو از محرومیت: پولش را می‌دهم!

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو در نشست خبری پیش از بازی رم برابر ساسولو که با پیروزی 1-2 این تیم به پایان رسید مدعی شده بود که نگران شرایط داوری است که برای این دیدار انتخاب شده بود. 

این مربی پرتغالی اظهاراتی عجیب را درباره این داور مطرح کرده و تاکید داشت که او از ثبات احساسی کافی برای قضاوت دیدار این تیم برخوردار نیست و این موضوع ممکن است مشکلاتی را برای آنها به وجود بیاورد. 

این اظهارات بلافاصله انتقاداتی را از سرمربی رم به همراه داشت و نماینده ویژه فدراسیون فوتبال ایتالیا جلسه‌ای را به‌صورت خصوصی با او برگزار کرد تا حکم نهایی او را اعلام کرد. 

1967020

این فدراسیون با انتشار بیانیه‌ای به‌صورت رسمی تایید کرده که مورینیو حاضر شده مبلغ 40 هزار یورو را به عنوان جریمه پرداخت کند تا محرومیتی که قرار بود برای او در نظر گرفته شود اجرایی نشود و اجازه همراهی تیمش در کنار زمین را داشته باشد. 

گفته می‌شود که این مبلغ قرار است به‌صورت مساوی از سوی او همچنین باشگاه رم پرداخت شود و به این ترتیب جریمه او برای مطرح کردن این اظهارات 20 هزار یورو خواهد بود. 

این نگرانی وجود داشت که در صورتی که حکم محرومیت برای مورینیو اجرا شود، او نتواند تیمش را در بازی‌های مهمی برابر بولونیا، ناپولی و یوونتوس همراهی کند و به همین دلیل او و باشگاه رم ترجیح دادند که هزینه آن را پرداخت کنند.

دیدگاه‌ها