کد خبر : 1987364 | 25 آذر 1402 ساعت 15:51 | 8.4K بازدید | 14 دیدگاه

بازگشت یکی از مصدومان پرشمار گل‌گهر (عکس)

میشل تی‌ورده پس از مصدومیت چند هفته‌ای آماده بازگشت به ترکیب سرمه‌ای پوشان سیرجانی شده است.

بازگشت یکی از مصدومان پرشمار گل‌گهر (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، گل‌گهر فصل را در حالی آغاز کرد که مارینوس اوزونیدیس در بخش هجومی با کمبود بازیکن مهاجم بود، اما در ادامه اضافه شدن نفراتی نظیر روبرتو تورس و میشل تی‌ورده و البته عملکردی که سعید سحرخیران داشت، سبب شد تا تعادل در اردوی سیرجانی‌ها برقرار بشود.

پس از شروع خوبی که گل‌گهر در مسابقات لیگ برتر داشت، وقفه‌های طولانی سبب شد شاگردان اوزونیدیس از فرم مطلوبی که داشتند فاصله بگیرند و چند هفته‌ای به همین ترتیب برای آنها از دست رفت. البته در همین هفته‌ها هم اگرچه یک شکست مقابل تراکتور برای آنها رقم خورد، اما کسب 2 پیروزی و 2 تساوی سبب شده تا سیرجانی‌ها 17 امتیازی باشند و با قرار گرفتن در رتبه هفتم 7 امتیاز با احتساب یک بازی کمتر با صدر جدول فاصله داشته باشند.

اما نکته‌ای که طی هفته‌های اخیر به‌شدت دست کادر فنی گل‌گهر را بسته مصدومیت چند بازیکن کلیدی تیم از جمله محسن فروزان، سامان فلاح، مهران گلزاری، مهدی تیکدری و میشل تی‌ورده بوده است. از این جمع مهران گلزاری پای خود را به تیغ جراحان سپرد و به همین دلیل ماه‌ها از دسترس گل گهر خارج شد، اما اوزنیدیس امیدوار است به زودی سایر مصدومان به تمرینات بازگردند.

1967455

تصاویر منتشر شده از آخرین تمرین گل گهر که در زمین شماره 4 آزادی در جریان است نشان می‌دهد که میشل تی ورده به عنوان یکی از بازیکنان مهم تیم به تمرینات بازگشته و آماده مصاف با آلومینیوم در اراک است که روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

تی ورده که از دیدار برابر پرسپولیس به ترکیب گل‌گهر اضافه شد، در همان مسابقه گلزنی کرد ولی توپ او با وجود رد شدن از خط دروازه توسط بیرانوند بازگشت داده شد و داور متوجه این موضوع نشد. او حالا امیدوار است بتواند با پشت سر گذاشتن مصدومیت اولین گل خود را در لیگ برتر برای گل گهر مقابل آلومینیوم به ثمر برساند.

عکس‌ها جواد نادری‌پور

دیدگاه‌ها