کد خبر : 1987456 | 26 آذر 1402 ساعت 00:31 | 17.3K بازدید | 8 دیدگاه

چهره داوید سیلوا در والنسیا جاودانه شد!

بنر چهره داوید سیلوا به عنوان اسطوره باشگاه والنسیا به ورشگاه مستایا اضافه شد.

چهره داوید سیلوا در والنسیا جاودانه شد!

به گزارش "ورزش سه"، داوید سیلوا دوران پربار حرفه‌ای خودش را از تیم‌های رده پایه والنسیا آغاز کرد. او بعد یک فصل بازی در تیم دوم والنسیا به تیم اصلی رسید و با اینکه دوبار به صورت قرضی به ایبار و سلتاویگو رفت، اما تا فصل 2010 در والنسیا ماند و با این تیم یک عنوان کوپا دل ری را هم فتح کرد. با درخشش در این تیم بود که سیلوا به تیم ملی اسپانیا دعوت شد و توانست در آن نسل درخشان اسپانیا به همه عناوین ملی دست پیدا کند. او از سال 2010 به منچسترسیتی پیوست و 10 سال هم در خط میانی این تیم درخشید.

بسیاری در شهر زادگاهش به او لقب "جادوگر" را داده‌اند. این ستاره در شهر والنسیا بسیار محبوب است و امروز تصویر او به چهره‌های مطرح زیادی در ورزشگاه مستایا، ورزشگاه تیم والنسیا، اضافه شد. این تصاویر مربوط به بازیکنانی هستند که به نوعی در تاریخ باشگاه اسطوره محسوب می‌شوند و حالا سیلوا هم در بین آنها قرار دارد.

1967660

این بازیکن در جریان رویداد نصب این بنر گفت که برای او یک رویا بود که برای والنسیا بازی کند و از محبت هواداران والنسیا "نه تنها در این شهر، بلکه همه جای جهان" بسیار سپاسگزار است. این ستاره قبلا یک مجسمه در ورزشگاه اتحاد داشت و حالا با این تصویر در مستیا ثابت شد که اسطوره دو باشگاه بزرگ محسوب می‌شود.

او در حال حاضر در 37 سالگی در رئال سوسیداد توپ می‌زند و در تابستان دچار پارگی رباط صلیبی شد و انتظار می‌رود در اواسط ماه مارچ بتوان دوباره به میادین برگردد.

دیدگاه‌ها