کد خبر : 1987548 | 26 آذر 1402 ساعت 15:10 | 5.2K بازدید | 2 دیدگاه

بعد از شکست سپاهان در نقش جهان؛

بازگشت سیرجانی‌ها به کورس مدعیان قهرمانی

با برتری هفته گذشته شهرداری سیرجان مقابل سپاهان، این تیم بار دیگر به جمع مدعیان اصلی قهرمانی بازگشت.

بازگشت سیرجانی‌ها به کورس مدعیان قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست شهرداری سیرجان در هفته نخست مسابقات لیگ برتر زنان مقابل ملوان، شاید تصور می‌شد این تیم با از دست دادن چند مهره تاثیرگذار خود و همچنین تغییرات گسترده در کادرفنی، در فصل جاری جزء مدعیان اصلی لیگ برتر زنان نباشد. اما حالا با گذشت 5 هفته از لیگ شانزدهم زنان، خصوصا بعد از پیروزی هفته پیش این تیم برابر سپاهان، این تیم مجددا به جمع مدعیان اصلی بازگشته و حالا می‌خواهد با تداوم این درخشش، بعد از سه سال دوباره به جام قهرمانی لیگ زنان برسند.

شاگردان مریم ایراندوست، در هفته اول لیگ شانزدهم شکست تلخی را مقابل ملوان تجربه کردند. شکستی که البته با بدشانسی و برخورد 6 توپ این تیم به تیر دروازه مینا نافعی رقم خورد. آن‌ها در ادامه با کسب دو برد پر گل مقابل ایساتیس کران فارس و آوا تهران، شکست تلخ هفته نخست را به فراموشی سپردند. تقابل مریم ایراندوست و مرضیه جعفری (سرمربی خاتون بم) در دربی کرمان که در هفته چهارم رقم خورد، برنده نداشت و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. اما جمعه گذشته، این تیم موفق شد با از پیش برداشتن سپاهان مدعی در نقش جهان، خط و نشان مهمی برای سایر مدعیان بکشد. شهرداری سیرجان با کسب این پیروزی به نوعی نشان داد که تنها شکست این تیم در فصل جاری، شاید حاصل بدشانسی و اتفاقات غیرمنتظره در این مسابقه بوده است.

این تیم در هفته ششم یک دیدار بسیار سخت مقابل پالایش گاز ایلام خواهد داشت، ایلامی‌ها هم‌اکنون با 12 امتیاز و فقط با یک امتیاز اختلاف نسبت به خاتون صدرنشین، در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارند. شهرداری سیرجان اما در این دیدار راهی جز پیروزی برابر این تیم نخواهد داشت. برتری مقابل این تیم می‌تواند موجب جهش خوبی برای شاگردان مریم ایراندوست در جدول رده‌بندی شود.

دیدگاه‌ها