کد خبر : 1987589 | 26 آذر 1402 ساعت 19:29 | 21.8K بازدید | 2 دیدگاه

محرمی برای دربی رزرو شد!

مدافع ایرانی دینامو زاگرب جزو نفرات ذخیره تیمش مقابل هایدوک اسپلیت است.

محرمی برای دربی رزرو شد!

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته نوزدهم لیگ یک کرواسی، تیم دینامو زاگرب که صادق محرمی را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 19:45 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه ماکسیمیر به مصاف تیم صدرنشین هایدوک اسپلیت خواهد رفت.

یاران محرمی که تاکنون دو مسابقه معوقه در لیگ یک کرواسی دارند و 16 دیدار اخیرشان دو شکست از سه باخت خود را در دو جدال برابر هایدوک اسپلیت متحمل شدند، امید زیادی دارند امشب به این روند ناکامی پایان بدهند و تیم صدرنشین را مغلوب کنند و به نوعی انتقام هم بگیرند.

صادق محرمی که در این فصل جایگاه ثابتی در ترکیب دینامو زاگرب داشت، در دیدار هفته گذشته لیگ یک کرواسی مقابل رودش در شروع نیمه دوم تعویض شد و در مسابقه اخیرشان در لیگ کنفرانس اروپا هم به‌عنوان یار جانشین در نیمه اول به زمین آمد ولی امشب دوباره دور از 11 نفر اصلی برابر هایدوک اسپلیت است.

1967881

مدافع ایرانی دینامو زاگرب که در فصل جاری لیگ یک کرواسی 13 بازی انجام داده و یک پاس گل داده، برای دومین مسابقه پیاپی و در آستانه دربی حساس زاگرب دور از ترکیب مقابل هایدوک اسپلیت است.

تیم فوتبال دینامو زاگرب با 10 پیروزی، سه مساوی و سه شکست در این فصل 33 امتیازی و تیم سوم جدول لیگ یک کرواسی است که فاصله هفت امتیازی با هایدوک اسپلیت صدرنشین با دو بازی بیشتر دارد.

دیدگاه‌ها