کد خبر : 1987844 | 27 آذر 1402 ساعت 20:12 | 14.4K بازدید | 24 دیدگاه

شکایت از اکرمی: مصاحبه‌ها تاثیرگذار شده!

مدیر رسانه تیم مس رفسنجان به اشتباهات داوری در دیدار مقابل ملوان معترض است.

شکایت از اکرمی: مصاحبه‌ها تاثیرگذار شده!

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در حالی مقابل ملوان انزلی شکست خورد که نارنجی پوشان به شدت نسبت به داوری این بازی و قضاوت حسن اکرمی اعتراض داشتند و معتقد بودند بازیکن تیم حریف باید در دقایق ابتدایی اخراج می‌شد و پس از آن هم اشتباهات دیگری انجام داد.

مدیر رسانه تیم فوتبال مس رفسنجان پس از دیدار با ملوان در نشست خبری عنوان کرد: فکر می‌کنم نجابت، سکوت و حرف نزدن و اعتراض نکردن ما به مسائل داوری در هفته‌های گذشته برای کمیته داوران و دوستان ما در فدراسیون فوتبال لوث شده است. نمی‌دانم چطور باید صدای اعتراض خودمان را به قضاوت آقای اکرمی و کمک‌های ایشان به گوش مسئولان فدراسیون و شخص آقای افشاریان برسانیم.

او با بیان «متاسفانه امروز هم ضرر کردیم»، گفت: شاید مصاحبه‌هایی که دوستان ما در باشگاه ملوان در روزهای گذشته انجام دادند و درباره داوران صحبت کردند تاثیرگذار بوده، سرپرست‌شان که صبح امروز در مصاحبه‌ای عجیب گفته بود بازی باید سه بر صفر شود! شاید چون این کارها را نمی‌کنیم مغفول و مظلوم می‌شویم. امیدوارم جایی جلوی این قصه‌ها گرفته شود.

مدیر رسانه تیم مس رفسنجان اضافه کرد: ما قطعا از قضاوت تیم داوری امروز شکایت می‌کنیم، هرچند که می‌دانیم فایده‌ای ندارد و کسی نمی‌تواند امتیاز ما را برگرداند.

دیدگاه‌ها