کد خبر : 1988221 | 29 آذر 1402 ساعت 08:32 | 12K بازدید | 7 دیدگاه

سرمربی سابق اسپانیا و رئال گزینه کدام تیم؟

لوپتگی: دوست دارم در انگلیس مربیگری کنم

جولن لوپتگی، سرمربی سابق وولوز، می‌گوید دوست دارد دوباره در لیگ برتر سرمربیگری کند.

لوپتگی: دوست دارم در انگلیس مربیگری کنم

به گزارش "ورزش سه"، لوپتگی از زمان جدایی‌اش از وولوز در ماه آگوست به هدایت تیمی مشغول نیست و گفته می‌شود که این مربی 57 ساله در صورت اخراج اریک تن‌هاخ سرمربی هلندی، برای جانشینی او به عنوان سرمربی منچستریونایتد شانس بسیار خوبی دارد.

لوپتگی در میان این شایعه‌ها لیگ برتر انگلیس را بهترین لیگ جهان توصیف کرد. او در مصاحبه‌ای به اسکای اسپورت گفت: "به همین دلیل است که به کشورهای مختلف و موقعیت‌های مختلف نه گفته‌ام زیرا دوست دارم اینجا، در انگلیس، بمانم. احساس می‌ کنم در اینجا تازه شروع کرده‌ام و می‌خواهم به رویاهای خود برسم.

روش زندگی و فوتبال در این کشور خاص است. این بهترین و رقابتی‌ترین لیگ در جهان، بهترین محیط برای بازیکنان، مربیان و هواداران است.

1968955

من اینجا برای عناوین و اهداف مختلف جنگیده‌ام و البته برای مهم‌ترین چیز، اینکه احساس کنید پروژه‌ای دارید، می‌توانید مهر خود را روی آن بگذارید، جایی که می‌توانید کار کنید و عملکرد کل سیستم را بهبود ببخشید. من اینجا به دنبال چنین چیزی هستم.

من باید آماده باشم. وقتی چالشی را در تیمی تازه قبول می‌کنید، فقط به بازیکنان و نحوه بازی کردن آنها محدود نمی‌شود... فکر می‌کنم باید بدانید که کجا هستید، فرهنگ باشگاه و تاریخچه آن چیست."

دیدگاه‌ها