کد خبر : 1988301 | 29 آذر 1402 ساعت 13:46 | 31.2K بازدید | 7 دیدگاه

بازگشت سرمربی اخراجی الاتحاد به لیگ برتر

نونو اسپریتو سانتو به عنوان سرمربی جدید ناتینگهام فارست انتخاب شد.

بازگشت سرمربی اخراجی الاتحاد به لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ناتینگهام فارست به‌صورت رسمی از عقد قرارداد 2 سال و نیمه با نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پرتغالی خبر داد. کمتر از 24 ساعت پس از اخراج استیو کوپر، حالا سانتو پس از مدت کوتاهی دوری از لیگ برتر، به لیگ جزیره باز خواهد گشت.

پس از کسب تنها یک پیروزی در سیزده مسابقه اخیر، استیو کوپر روز سه‌شنبه از سمت خود برکنار شد هر چند که او سرمربی مورد علاقه شدید طرفداران بود. گمانه زنی‌ها درباره آینده نیمکت ناتینگهام افزایش یافته بود تا اینکه سانتو به‌صورت رسمی هدایت این تیم را برعهده گرفت.

اسپریتو سانتو تقریباً طی یک ماه و نیم اخیر و از زمان برکناری‌اش در الاتحاد بیکار شده بود و حالا با داشتن تجربه فراوان در لیگ برتر، وارد این کشور خواهد شد.

سانتو از زمانی که ولوز را در فصل 18-2017 به لیگ برتر رساند و با سبک بازی جذاب تیمش، همه را تحت تأثیر قرار داد، مدتی نیز هدایت تاتنهام را برعهده داشت.

1969098

در حالی که دوران حضور اسپیریتو سانتو در وولوز باعث شده بود تا او در آینده فوتبال انگلیس به عنوان یک مربی جای خوبی داشته باشد، پایان نامشخص دوران او در شمال لندن احتمالاً طرفداران فارست را دچار ترس و وحشت کند.

دوران او در الاتحاد پس از شکست 2-0 مقابل تیم عراقی نیروی هوایی در لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید. آن هم در شرایطی که او ستاره‌هایی چون کریم بنزما، فابینیو و انگولو کانته را در اختیار داشت. البته او فصل قبل توانست تیم شهر جده را پس از 14 سال به عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای برساند.

فارست در حال حاضر با 9 شکست از 17 بازی، تنها پنج امتیاز بالاتر از منطقه سقوط قرار دارد. با این حال اسپریتو سانتو با پنجره نقل و انتقالات ژانویه که چند هفته دیگر آغاز می‌شود، فرصتی عالی خواهد داشت تا بتواند با جذب بازیکنان مورد نظر، جایگاه تیم را بهبود ببخشد.

دیدگاه‌ها