کد خبر : 1988972 | 02 دی 1402 ساعت 18:48 | 56.7K بازدید | 54 دیدگاه

یک بازیکن بی‌تاب گلزنی است!

شوک جواب داد: احتمال تغییر دوباره خط حمله استقلال

آرمان رمضانی با توجه به درخششی که مقابل نساجی داشت انگیزه‌های زیادی مقابل گل‌گهر خواهد داشت.

شوک جواب داد: احتمال تغییر دوباره خط حمله استقلال

به گزارش ورزش سه، آرمان رمضانی در دیدار با نساجی به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و موفق شد برای استقلال گلزنی کند و در ادامه عملکرد خوب خود یک پاس گل هم ثبت کند.

رمضانی که چندین هفته به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته بود جای خود را به گوستاوو بلانکو داد تا این بازیکن به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب آبی‌ها قرار بگیرد و او در نیمه دوم بسته به شرایط مسابقه در کنار او حضور پیدا کند.

اما با توجه به اینکه بلانکو چند هفته‌ای در امر گلزنی موفق نبود، احتمال دارد جواد نکونام تصمیمی که نسبت به مهرداد محمدی گرفت و او را یک نیمه روی نیمکت قرار داد، بلانکو را هم نیمکت‌نشین کند و از آرمان رمضانی در ترکیب اصلی استفاده کند.

1968906

حتی در صورتی که رمضانی این بازی هم روی نیمکت قرار بگیرد، احتمال حضور او در نیمه دوم بسیار بالاست و بعید است که نکونام مهاجم با انگیزه خود را به طور کامل نیمکت نشین کند، او در این فصل آمار بهتری نسبت به فصول گذشته داشته و تا هفته 13 مسابقات 3 گل برای استقلال به ثمر رسانده.

آرمان رمضانی از زمانی که به استقلال پیوست در 30 بازی به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و با 3 گل و 2 پاس گل، 5 تاثیر مستقیم پس از ورود به زمین داشته است، حالا باید دید در دیدار مقابل گل‌گهر رمضانی از ابتدا در زمین حضور پیدا می‌کند یا 31 بازی به عنوان جانشین را تجربه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها