کد خبر : 1988981 | 02 دی 1402 ساعت 19:05 | 14.5K بازدید | 12 دیدگاه

نساجی دست من امانت است؛

مربی نساجی: ورزشگاه وطنی را پر کنید

مربی موقت تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید در مصاف با هوادار به دنبال پیروزی است.

مربی نساجی: ورزشگاه وطنی را پر کنید

به گزارش "ورزش‌ سه"، وحید رضایی مربی تیم فوتبال نساجی مازندران که پس از استعفای مهدی رحمتی هدایت قرمزپوشان مازندرانی را در مصاف روز آینده برابر هوادار در اختیار دارد، در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه گفت: بازی فردا از حساسیت زیادی با توجه به شرایط ما و هوادار برخودار است. هر دو تیم به دنبال سه امتیاز هستند و برای اینکه سه امتیاز را در خانه نگه داریم، تمرینات بسیار خوبی انجام داده‌ایم. سعی داریم با یک کیفیت خوب سه امتیاز را در قائمشهر نگه داریم.

ویدئو: 320198

سوال اول درباره غیبت احتمالی رشید مظاهری بود و او در واکنش به این سوال گفت: آقای مظاهری مصدومیتی از ناحیه مچ پا داشتند، در تهران مانده‌اند و فیزیوتراپی انجام می‌دهند. بازی بعدی با پرسپولیس است و می‌خواهیم همه نفرات را در مقابل این تیم در اختیار داشته باشیم.

وحید رضایی درباره غایبان دیگر نساجی مقابل هوادار هم گفت: فردا آقای وحید محمدزاده و محمدرضا عباس زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و امیر هوشمند هم به دلیل محرومیت در کنار تیم وجود ندارد.

سوال بعدی از وحید رضایی درباره آخرین شرایط علا عباس بازیکن عراقی نساجی بود و مربی نساجی مازندران در واکنش به این سوال گفت: از روی که من آمدم علا عباس مصدوم بود و بعد هم درگیر بیماری‌ای شد که پزشکان اجازه حضور او در تمرینات را ندادند. پس از اینکه آقای رحمتی اجازه بازگشت به تمرینات را داد، او حالا چند روزی است که با تیم تمرین می‌کند ولی شرایطش آماده مسابقه نیست. البته در اردوی تیم کنار سایر بازیکنان حضور دارد.

او سپس با اشاره به فشردگی مسابقات اضافه کرد: زمان ریکاوری ما یک مقدار کم بوده است. البته این حرف‌ها تکراری است. بعد از بازی الهلال ما سه بازی را 5 روز 5 روز انجام داده‌ایم. الان بازی با هوادار هم همینطور است. بیشتر تیم‌های لیگ برتر یک هفته بازی 5 روزه دارند و صدایشان در آمده است، اما بازیکنان ما برای اینکه نساجی به جایگاه واقعی‌اش بازگردد تمرینات خیلی خوبی انجام داده‌اند و می‌خواهند هر طور شده این 3 امتیاز را در خانه نگه دارند. این 3 امتیاز از نان شب برای ما واجب‌تر است.

وحید رضایی سپس درباره زمان اضافه شدن سرمربی خارجی تیم اضافه کرد: به من چیزی نگفته‌اند و من هم این مربی را ندیده‌ام. فقط به من گفته‌اند اگر کسی خواست به کادر اضافه شود، در کنار تیم بمان. این تیم برای سه چهار هفته دست من است.

او ادامه داد: از همه هواداران نساجی می‌خواهم که فردا استادیوم را پر کنند. تمام زحمتی که ما می‌کشیم به عشق هواداران است. دوست دارم فردا ورزشگاه وطنی را پر ببینم. بیایند و بچه‌های خودشان را تشویق کنند و این بچه‌ها هم می‌توانند کارهای بزرگی انجام بدهند. تمام امیدمان اول به خدا و بعد به تماشاگران است

دیدگاه‌ها