کد خبر : 1988989 | 02 دی 1402 ساعت 19:29 | 4.3K بازدید | 3 دیدگاه

انزلی، کرمان؛ سایه به سایه؛

هفته ششم لیگ زنان: خاتون هم‌گریز من!

با گذشت شش هفته از لیگ برتر زنان، خاتون و ملوان همچنان شکست ناپذیر هستند.

هفته ششم لیگ زنان: خاتون هم‌گریز من!

به گزارش "ورزش سه"، هفته ششم لیگ برتر زنان هم ظهر جمعه به پایان رسید، هفته‌ای که با اتمام آن تا حد زیادی تکلیف مدعیان اصلی قهرمانی مشخص شد و سه تیم خاتون بم، ملوان بندرانزلی و شهرداری سیرجان، خود را از دیگر رقبای قهرمانی جدا کردند. پیکان هم بالاخره موفق به کسب اولین پیروزی خود در لیگ شانزدهم شد.

حسرت ادامه‌دار سپاهانی‌ها، آنها قهرمان نخواهند شد

مهم‌ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر زنان، مصاف سپاهان و خاتون بم در اصفهان بود. سپاهان که در طول 6 سال حضور در لیگ برتر زنان هرگز موفق به فتح جام قهرمانی نشده است با متحمل شدن دومین شکست متوالی، تا حد زیادی از کورس مدعیان جا ماند و احتمال در لیگ شانزدهم موفق به فتح جام نخواهد شد.

خاتون، تیمی که حالا حالاها قهرمان است؟

 مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر کماکان شکست‌ ناپذیر پیش می‌رود. آن‌ها با ثبت گل‌های بسیار، به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به ملوان در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند. خاتونی‌ها در طول شش هفته موفق به کسب 5 پیروزی شده‌اند و فقط مقابل شهرداری سیرجان متحمل یک تساوی شدند.

1970273

زنان ملوان، دلخوشی بزرگ انزلیچی‌ها

ملوان با کسب پیروزی دو بر یک مقابل نماینده البرز، پنجمین پیروزی خود را به دست آورد و حالا فقط به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به خاتون در جایگاه دوم جدول قرار دارد. ملوان بعد از 13 سال، حالا می‌خواهد دوباره قهرمان لیگ زنان ایران شود.

شبنم، انزلی را تبدیل به بهشت کرد

گل دقیقه 90 شبنم بهشت برای ملوان، چهارمین برد اقتصادی این تیم را در فصل جاری رقم زد. شبنم بهشت و افسانه چترنور قطعا مهم‌ترین انتقال تابستانی فوتبال زنان ایران بوده‌اند. آن‌ها تقریبا روی تمام گل‌های ملوان نقش اول را ایفا می‌کنند. دو بازیکنی که 9 سال است در کنار یکدیگر بازی می‌کنند و حالا انزلی را برای انزلیچی‌ها به بهشت تبدیل کرده‌اند.

1968168

هجومی و ریسک پذیر مثل مریم ایراندوست

شهرداری سیرجان بعد از برتری دو بر صفر مقابل سپاهان حالا در دومین هفته متوالی یک مدعی دیگر را گل باران کرد. شاگردان ایراندوست تیم محترم پالایش گاز ایلام را در سیرجان با شش گل بدرقه کردند. آن‌ها با رقم زدن بردهای قاطع، طی 6 هفته موفق به ثبت 18 گل شده‌اند.

اردلان، مربی‌ای که راه قهرمانی را بلد است

نیلوفر اردلان، سرمربی جوان سپاهان که اولین تجربه سرمربیگری در لیگ برتر فوتبال را تجربه می‌کند، از کورس مدعیان جا مانده است اما او چهار سال قبل در زمان اولین تجربه مربیگری در فوتسال هم ابتدا موفق نشد با سایپا قهرمان ایران شود. اردلان اما در دو فصل بعدی قاطعانه بر بام فوتسال ایران ایستاد.

1960906

بالاخره تهران هم رنگ پیروزی را دید

پیکان، تیم جوانی که اولین فصل حضور خود در فوتبال را تجربه می‌کند، بعد از متحمل شدن چهار شکست و کسب یک تساوی، بالاخره موفق به اخذ اولین پیروزی خود شد. خودروسازان این هفته موفق به برتری یک بر صفر مقابل ایساتیس کران فارس شدند. آوا تهران، دیگر نماینده پایتخت هم این هفته موفق به کسب یک تساوی شد اما کماکان تنها تیم بدون پیروزی جدول زنان ایران است.

دیدگاه‌ها