کد خبر : 1989549 | 04 دی 1402 ساعت 16:55 | 18.4K بازدید | 6 دیدگاه

کاپیتان مغضوب به هواداران: مرسی که حمایت می‌کنید

مارکو رویس، کاپیتان دورتموند، در پیام کریسمس خود خطاب به هواداران از حمایت آن‌ها تشکر کرد.

کاپیتان مغضوب به هواداران: مرسی که حمایت می‌کنید

به گزارش "ورزش سه"، در شب کریسمس، مارکو رویس یک پیام ویدئویی برای طرفداران دورتموند ارسال کرد تا از آن‌ها تشکر کند. رویس که با 409 بازی یکی از بازیکنان ماندگار تاریخ دورتموند است، خطاب به هواداران گفت: "فقط می‌خواستم از حمایت باورنکردنی شما طی امسال تشکر کنم."

دورتموند سال عجیبی را سپری کرده است. آن‌ها در آخرین هفته فصل گذشته قهرمانی بوندس‌لیگا را به بایرن مونیخ تقدیم کردند.

آن‌ها در دور یک هشتم نهایی جام حذفی هم با شکست مقابل اشتوتگارت حذف شدند. آن‌ها طی 16 بازی در فصل جاری 7 پیروزی به دست آورده‌اند و در رتبه پنجم جای دارند. دورتموند با بایرلورکوزن صدرنشین 15 امتیاز اختلاف دارد.

رویس خطاب به هواداران گفت: "می‌دانم که گاهی اوقات به این آسانی نیست، اما ما همچنان بسیار سپاس‌گزاریم که صرف نظر از اتفاقات در کنار ما هستید و همیشه حمایت می‌کنید. بیایید در 2024 به سال بسیار بهتری امیدوار باشیم."

1971091

در 8 بازی از 9 بازی خانگی این فصل تمامی بلیت‌های دورتموند توسط هواداران خریداری شد و هر بازی آن‌ها به‌صورت میانگین 81252 تماشاگر داشته است.

رویس وضعیت مناسبی ندارد، او طی 11 بازی فصل به میدان رفته و تنها 3 گل به ثمر رسانده است. گفته می‌شود او با ادین ترزیچ درگیری داشته و اخیرا در بازی با ماینتس نیمکت‌نشین بود.

رسانه‌های آلمانی گزارش داده بودند که رویس خواستار اخراج ترزیچ از روی نیمکت دورتموند است و به همین دلیل رابطه خوبی بین این بازیکن و مربی وجود ندارد.

دیدگاه‌ها