کد خبر : 1989592 | 04 دی 1402 ساعت 19:32 | 15.7K بازدید | 72 دیدگاه

جلالی: گل گهری‌ها از مساوی خوشحال باشند

استقلال در سیرجان برابر گل گهر به تساوی رسید و همچنان در صدر جدول لیگ برتر دارد.

جلالی: گل گهری‌ها از مساوی خوشحال باشند

به گزارش ورزش سه، ابولفضل جلالی مدافع استقلال درباره دیدار با گل گهر سیرجان و اعتراض این باشگاه به اتفاقات داوری گفت: «به خدا خسته شدیم. Var را بیاورند و ما را خلاص کنند. شما شک نکنید در بازی گل گهر داور باید دو پنالتی برای استقلال می‌گرفت. مدافع گل گهر روی پیمان بابایی خطا کرد و مانده‌ام بعضی کارشناسان با استقلال و هوادارانش دشمن هستند که می‌گویند پنالتی نبوده؟!

وی افزود: پیمان می‌توانست راحت دروازه گل گهر را باز کند، پس الکی خودش را زمین نیانداخته است. چون صحنه سریع بود و در زاویه دید داور قرار نداشت پنالتی نگرفت وگرنه قطعا خطا می‌گرفت. حالا چرا دوستان این حرف‌ها را بعد از بازی می‌زنند؟! گل گهری‌ها بهتر است چیزی نگویند. ما کاری به آنها نداشتیم ولی بیانیه بدی علیه استقلال منتشر کردند. دیدم بعضی بازیکنان این تیم هم ادعاهای واهی کرده‌اند. گل آفساید زده‌اید صحبت هم می‌کنید؟ این گل روند بازی را عوض کرد وگرنه با شروعی که ما داشتیم شک نکنید به سادگی آنها را در خانه‌شان می‌بردیم. بهتر است بازیکنان این تیم صحبت‌های مربی‌شان را بعد از بازی یک بار دیگر بخوانند. دوستان خودتان را با این حرف‌ها ضایع نکنید.»

جلالی در پایان اضافه کرد: «مثل همیشه دشمنی با استقلال زیاد است. من به عینه این دشمنی را دیده‌ام. موردش همین بازی گل گهر. شک نکنید اگر از خط آفساید تصویری وجود نداشت می‌گفتند گل کاملا درست بوده و استقلال سود هم کرده است! به نظرم گل گهری‌ها از مساوی مقابل ما خوشحال باشند آن هم با زدن گل آفساید. دست از فرافکنی و دروغ پردازی هم بردارند. ما بعد از بازی سکوت کردیم ولی ظاهرا مقابل این جماعت سکوت کنید، فکر می‌کنند زبان ندارید.»

دیدگاه‌ها