کد خبر : 1989618 | 04 دی 1402 ساعت 21:42 | 91.1K بازدید | 110 دیدگاه

روش گل زدن در نقش جهان را یاد بگیرید؛

شوک به سپاهان در شکست با حرکت لالیگایی! (ویدئو)

شاگردان ژوزه مورایس در تلخ‌ترین شکست فصل، یک گل غافلگیر کننده دریافت کردند و صدرنشینی را از دست دادند.

شوک به سپاهان در شکست با حرکت لالیگایی! (ویدئو)

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان طی سه سال اخیر در تقابل با تیم‌های تحت هدایت سید مجتبی حسینی چالش جدی داشته و دیروز هم این اتفاق برای آنها افتاد و آلومینیوم اراک کاری کرد تا طلایی پوشان کسب پیروزی در ورزشگاه نقش جهان و مهم‌تر از آن صدرنشینی در لیگ برتر را از دست بدهند و با یک باخت خانگی شوکه شوند.

سپاهان در روز تساوی استقلال می‌توانست با کسب پیروزی مقابل آلومینیوم به صدر جدول برسد و با وجود یک بازی کمتر نسبت به دیگر مدعیان دوباره قدرت‌نمایی کند، اما آنها نتوانستند به روند فوق‌العاده هفته‌های اخیرشان ادامه بدهند و در روزی که شاگردان مجتبی حسینی نمایش تاکتیکی برابر آنها ارائه کردند، با دریافت یک گل استثنایی مغلوب شدند.

ویدئو: 320407

مجتبی حسینی در سه سال اخیر دو بار همراه با پیکان در ورزشگاه‌های نقش جهان و انقلاب کرج و یک مرتبه نیز با هدایت نفت مسجدسلیمان به پیروزی مقابل سپاهان رسیده بود و دیروز هم این انگیزه را داشت بازهم سد راه این تیم شود که آنالیز عالی او از تیم ژوزه مورایس و بستن راه‌های نفوذشان از جناحین کاری کرد تا تیمش یک نمایش قابل تقدیر در اصفهان به نمایش بگذارد و سه امتیاز را با زدن یک گل تاکتیکی به دست بیاورد.

1971210

آلومینیوم اراک نمایش منسجم تیمی در دیدار مقابل سپاهان به نمایش گذاشت و کاری کرد تا رامین رضاییان نتواند حتی یک سانتر (غیر از ضربه آزاد) هم از جناح راست زمین داشته باشد و برخلاف دیدارهای قبل خطرناک کار کند و از سوی دیگر سمت چپ زمین را هم بسته بود تا عملا بازوهای سپاهان را از کار بیاندازد.

جدا از عملکرد تاکتیکی قابل توجه شاگردان مجتبی حسینی مقابل سپاهان که نگذاشتند این تیم برای نخستین بار در این فصل به گل برسد، آنها توانستند یک گل تاکتیکی و چشم‌نواز هم به ثمر رسانند و پس از 18 ضربه به توپ و پاس‌کاری دیدنی، دروازه سید پیام نیازمند را باز کنند.

1971212

آلومینیومی‌ها در دقیقه 78:17 ارسال بی‌ثمر بازیکنان سپاهان از سمت چپ زمین به جناح راست را تصاحب کردند و پس از یک دقیقه پاس‌کاری در تمام نقاط زمین با بازیکنان متعدد، در نهایت روی پاس چیپ و تماشایی امیر نوری به پشت سر آریا یوسفی، نفوذ مهدی لیموچی و حرکت در عرض او پاس رو به عقب این بازیکن برای عارف حاجی‌عیدی، در نهایت با ضربه فنی این بازیکن به گل برتری دست پیدا کنند.

شاگردان حسینی در لحظات پایانی نیمه اول در مسابقه هفته نخست لیگ برتر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی هم تیکی تاکا چشم‌نوازی داشتند و پس از 22 پاس پیاپی، به سمت دروازه شوت‌زنی کردند که توپ با اختلاف کم راهی اوت شد ولی این بار در استادیوم نقش‌جهان، پاس‌های پیاپی آنها به ثمر نشست و گل زیبا و برد ارزشمندی را به همراه آورد؛ صحنه‌هایی که در فوتبال ایران کمتر دیده می‌شود.

دیدگاه‌ها