کد خبر : 1989739 | 05 دی 1402 ساعت 13:17 | 9.5K بازدید | 11 دیدگاه

قلعه تارتار به این سادگی‌ها باز نمی‌شود (عکس)

تیم ملوان با نمایشی مستحکم توانست یکی دیگر از مدعیان قهرمانی را متوقف کند.

قلعه تارتار به این سادگی‌ها باز نمی‌شود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مهدی تارتار پس از پیروزی مقابل سپاهان و تساوی برابر پرسپولیس، در حالی مقابل یک مدعی دیگر قرار گرفتند که با پیروزی در این بازی می‌توانستند تا رتبه سوم جدول بالا بیایند.

اگرچه بازی در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت اما ملوان به خصوص در نیمه اول نمایشی تهاجمی ارائه کرد و موقعیت‌های گلزنی زیادی هم داشت که مهم‌ترینش در دقیقه 39 با پاس محمدرضا سلیمانی و ضربه پدرام قاضی‌پور به دست آمد که با بدشانسی این بازیکن تیرک دروازه مانع از گلزنی او شد.

با این حال قاضی‌پور دوبار دیگر هم در موقعیت گلزنی قرار گرفت و شانس باز کردن دروازه تراکتور را داشت اما سرنوشت همه موقعیت‌های او یکسان بود و راهی به دروازه حریف پیدا نشد.

1971363

اما نکته مهم این است که تیم تراکتور در این بازی فرصت چندانی برای گلزنی پیدا نکرد. به‌جز یک شوت در نیمه دوم که از کنار دروازه به بیرون رفت و یک فرصت تک به تک که مهدی عبدی نتوانست ضربه بزند، تیم خمس موقعیت خاصی در این بازی خلق نکرد.

این در حالی است که تراکتور به عنوان یکی از تهاجمی‌ترین تیم‌های لیگ برتر، حتی در روز شکست هم فرصت‌های متعددی برای گلزنی می‌سازد اما این بار تاکتیک خمس نتوانست قلعه تیم تارتار را حتی تهدید کند.

ملوان البته این فصل تیمی تهاجمی است و به همین دلیل در آمار گل خورده، تیم چندان مطمئنی نشان نداده اما با این حال آنها با ساختار دفاعی خوب مقابل مدعیان قهرمانی عملکرد خوبی داشتند و با کلین‌شیت برابر تراکتور و پرسپولیس، خط حمله تیم خمس و یحیی را از کار انداختند.

1971362

دیدگاه‌ها