کد خبر : 1989772 | 05 دی 1402 ساعت 15:25 | 22.1K بازدید | 24 دیدگاه

فقط پیروزی حال نفت را خوب می‌کند

یک بازیکن خاص، هدف حمله تند ویسی!

صحبت‌های عبدالله ویسی، سرمربی نفت آبادان، در نشست مطبوعاتی روز گذشته بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن، عجیب و غیرقابل باور بود.

یک بازیکن خاص، هدف حمله تند ویسی!

به گزارش "ورزش سه"، ویسی که یک مربی احساسی است و بخشی از نقطه قوتش به همین موضوع استفاده از کلمات در اقناع افکار عمومی برمی‌گردد، تعدادی از بازیکنان تیمش را به اصطلاح شست و روی بند پهن کرد.

آقا عبدالله که از نتیجه بازی و شکست مقابل ذوب‌آهن به‌شدت عصبانی شده بود، بعضی از بازیکنان تیمش را با کلمه «بی‌عار» توصیف کرد و آنها را شبیه قمارباز‌هایی دانست که همه چیزشان را باخته‌اند و عین خیال‌شان نیست. این حمله بی‌سابقه در شرایطی اتفاق افتاد که نفت در این مسابقه از حضور تماشاگران بی‌بهره بود و در فضای ورزشگاه نفت، شعاری هم علیه تیم داده نشده بود. با این حال ویسی خود به استقبال ماجرا رفته و توجهات را متوجه آن بخش از تیمش کرد که در حاشیه امنیت قراره گرفته است: بازیکنان.

البته صحبت‌های ویسی متوجه همه بازیکنان نبود و علی‌الخصوص یکی از بازیکنان تیم را در بر می‌گرفت. با این حال ویسی که از تبعات صحبت‌هایش آگاه بود، اسمی از کسی نیاورد تا فعلا این مسئله بین خودش و تیمش و البته مدیران باشگاه بماند. او که در این هفته‌ها مدام با این سوال مواجه شده که از نفت می‌رود یا در این تیم می‌ماند، فعلا در جمع آبادانی‌ها ماندنی است و از صحبت‌هایش نیز متوجه بود که حتی برای نیم فصل دوم دنبال جلب بازیکنانی هم بوده است. بنابراین اگر بازیکنان فعلی در تلاشی که ویسی مدنظر دارد کم بگذارند، احتمالا در دایره از تیم فوتبال قرار خواهند گرفت.

1958786

ویسی که با تیمش در رتبه چهاردهم جدول قرار گرفته و در بازی آینده نیز مقابل تراکتور به میدان خواهد رفت، می‌داند که تیمش تا چه اندازه به بیداری و فرار از این مهلکه احتیاج دارد. با این حال شوکی که او یک‌بار به تیم داده و در فصل گذشته تیم را به‌صورت معجزه‌آسا در لیگ نگه داشته، تا اینجا مجددا در نفت کار نکرده و اگرچه آنها هنوز در بین تیم‌های فانوس به دست نیستند اما سایه شوم سقوط بالای سر آنها پرواز می‌کند.

نفتی‌ها با این وضعیت باید خودشان را برای نیم فصل دوم و شروعی تازه در آن زمان آماده کنند؛ چیزی که باید با ایجاد یک روح تازه و دوری از مسائلی که فعلا صنعت با آنها دست به گریبان است، اتفاق بیفتد. طوری‌که ویسی هم زبان تلخش را کنار گذاشته باشد و به تمجید و تعریف از باشگاه و بازیکنان بپزدازد. این معجزه پیروزی است، چیزی که نفت به آن احتیاج حیاتی دارد.

دیدگاه‌ها