کد خبر : 1990047 | 06 دی 1402 ساعت 19:31 | 18.6K بازدید | 21 دیدگاه

اتفاقات عجيب در جريان شكست فرنگى‌كار ميزبان؛

پرتاب بطرى از صربستان به قم رسيد! (عکس)

اين بار در جريان مسابقات كشتى فرنگى قهرمانى كشور شاهد پرتاب بطرى از سوى تماشاگران بوديم.

پرتاب بطرى از صربستان به قم رسيد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از صبح امروز مسابقات كشتى فرنگى قهرمانى كشور به عنوان مرحله نخست چرخه انتخابی تیم ملی در قم آغاز شده و تماشاگران هم استقبال خوبى از اين رقابت‌ها داشتند. 
عليرضا نجاتى، كشتى‌گير قمى و دارنده مدال برنز جهان كه به‌شدت مورد حمايت تماشاگران ميزبان بود، بعد از شكست رقبا در يک چهارم نهایی به پویا ناصرپور برخورد کرد تا شاهد یک فینال زودهنگام در‌ وزن ۶۰ کیلوگرم باشیم. 
در شرایطی که نجاتی با نتیجه پنج بر صفر پیش بود، در تایم دوم ۱۳ امتیاز از دست داد و در نهایت با نتیجه ۱۳ بر پنج شکست خورد و از رسیدن به نیمه‌نهایی بازماند.
در جریان این کشتی ناصرپور حریف خود را در خاک نشانده بود و نجاتی از ناحیه دنده احساس درد می‌کرد، اما ناصرپور بارها از چپ و راست روی او فن بارانداز را اجرا کرد و در شرایطی که نجاتی روی پل رفته بود، یکی از تماشاگران با پرتاب بطری آب، آن را به صورت ناصرپور زد که این موضوع باعث شد ناصرپور حریفش را روی پل رها کند و با دست صورتش را بگیرد.

1971784

تماشاگران قمی از اینکه ناصرپور در حالی که نجاتی از ناحیه دنده احساس درد داشت و ناصرپور همچنان روی او فن اجرا می‌کرد شدیدا ناراحت و با فریاد خواستار توقف مبارزه شده بودند.

1971783
1971785

ماجرای پرتاب بطری که باعث محرومیت یک ساله علی گرایی بعد از مسابقات جهانی صربستان شد، حالا در قم تکرار شده تا کم‌کم این اتفاق به یک‌ اپیدمی‌ تلخ در کشتی ایران تبدیل شود.

دیدگاه‌ها