کد خبر : 1990103 | 06 دی 1402 ساعت 23:17 | 17.1K بازدید | 23 دیدگاه

سوپرلیگ در بیانیه جدیدش معرفی کرد

پلتفرم پخش مسابقات سوپرلیگ: رایگان و باکیفیت

سوپرلیگ به‌صورت رسمی برنامه‌اش برای پخش رایگان مسابقات را توضیح داد.

پلتفرم پخش مسابقات سوپرلیگ: رایگان و باکیفیت

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش با رای دادگاه در پرونده سوپرلیگ، اعلام شد که رئال مادرید و بارسلونا می‌توانند پروژه سوپرلیگ را جلو ببرند و یوفا و فیفا نمی‌توانند آنها را تحریم کنند و مقابل آنان بایستند.

با این حال بسیاری از باشگاه‌های مطرح اروپایی، به‌ویژه ۶ تیم بزرگ لیگ برتر انگلیس در بیانیه‌هایی اعلام کردند که حاضر نیستند موضع‌شان نسبت به سوپرلیگ را تغییر دهند و همچنان در کنار یوفا خواهند ماند و به قوانین این نهاد پایبند هستند.

این اتفاق اما باعث نشده است که سوپرلیگ برنامه‌های جذابش را تبلیغ نکند. آنها علاوه‌بر با گفتن برنامه‌های قبلی، ویژگی جدیدی که بر روی آن مانور زیادی داده‌اند را هم توضیح دادند. قابلیت ‌پخش رایگان مسابقات.

1971872

فلورنتینو پرز در مصاحبه‌هایش بارها اعلام کرده بود که پلتفرم‌های پخش لیگ قهرمانان اروپا و لیگ‌های داخلی هزینه زیادی از بینندگان می‌گیرند و همین باعث کاهش طرفداران فوتبال شده است. آنها در برنامه جدیدشان برای سوپرلیگ مدعی شدند که می‌خواهند بازی‌های لیگ را به‌صورت رایگان برای مخاطبان پخش کنند و اکنون در بیانیه‌ای این موضوع را توضیح داده‌اند.

در این بیانیه آمده است: «تجربه فعلی طرفداران با اشتراک‌های تلویزیونی متعدد برای تماشای بازی‌های تیم‌هایشان در لیگ‌های مختلف به شدت گران و غیرمنطقی است. تاسیس Unify، یک پلتفرم پیشرفته پخش مستقیم مسابقات ورزشی، این فرصت را برای طرفداران در سراسر جهان فراهم می‌کند تا تمامی مسابقات سوپرلیگ را به‌صورت رایگان تماشا کنند و در این فرایند لازم نیست هیچ هزینه‌ای بپردازند و تمام قسمت‌ها کاملا رایگان و با کیفیت بالا خواهد بود.»

دیدگاه‌ها