کد خبر : 1990202 | 07 دی 1402 ساعت 14:40 | 13.7K بازدید | 44 دیدگاه

قاضی‌پور: تارتار سبک بازی من را عوض کرد

حرف‌های بازیکنی که به تیرک تراکتور کوبید

پدرام قاضی‌پور با یک ضربه به تیرک دروازه تراکتور می‌توانست ملوان را به سه امتیاز مهم برساند.

حرف‌های بازیکنی که به تیرک تراکتور کوبید

به گزارش "ورزش سه"، ملوان مهدی تارتار از ابتدا تا به الان عملکرد خوبی داشته و یقه تیم‌های مدعی را گرفته. آنها بار دیگر مقابل تراکتور یکی از مدعیان لیگ برتر بازی فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و نفس این تیم را برید. پدرام قاضی‌پور، مدافع جوان این تیم، در رابطه با این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی با تیم تراکتور برای ما یک بازی مهم و شش امتیازی بود در ابتدای بازی و نیمه اول تعداد حملات ما خیلی زیاد بود، اما شانس با ما یار نبود و توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد و با تمام احترامی که برای تراکتور قائلم باید بگویم که تراکتور موقعیت آنچنانی روی دروازه ما نداشت، حتی در نیمه دوم بازی تیم‌ها وقتی دیگر خیالشان از یک امتیاز راحت شد خود را به آب و آتش نزدند.

مدافع چپ قوها در رابطه با عملکرد خوب خودش در هفته‌های اخیر و بازی برابر تراکتور ادامه داد: من هر وقت برای ملوان وارد زمین می‌شوم، صد خود را می‌گذارم، چه در بازی‌ها و چه در تمرینات امسال هم که خدا را شکر هم عملکرد من خوب است و هم تیم خوب کار می‌کند. قطعا تلاش خواهیم کرد تا بهترینمان را در هر بازی به اجرا بگذاریم.

1958110

مدافع چپ محبوب مهدی تاتار در رابطه با حس و حالش از دبلی که در هفته ۱۳ انجام داد گفت: آن دبل تلاش کل مجموعه ملوان بود و من تلاش کل تیم را به ثمر نشاندم. گلزنی کلا لذت‌بخش است، اگر دبل یا هت‌تریک هم باشد که دنیایش متفاوت است. در سال قبل ترکیب تیم ما فرق می‌کرد و دفاع‌های کناری حق نفوذ نداشتند، اما با حضور آقای تارتار و تغییر تاکتیک سبک بازی من هم متفاوت شد و توانستم خودم را بیشتر نشان دهم.

این بازیکن در رابطه با حضور بانوان در ورزشگاه سن سیروس و شور و حالشان اضافه کرد: واقعا نه‌تنها ما، بلکه تمامی تیم‌ها از حضور بانوان خوشحال شدند، چرا که جای آنها واقعا در ورزشگاه‌ها خالی بود و وقتی می‌بینید که خانوادگی هواداران به ورزشگاه می‌آیند خیلی لحظه قشنگی است و شور و حال تمامی هواداران خانوم و آقا وصف‌نشدنی است.

قاضی‌پور در آخر در رابطه با اینکه آیا ملوان در نیم‌فصل دوم هم با این قدرت ادامه می‌دهد یا خیر گفت: فوتبال ورزشی غیرقابل پیش‌بینی است و ما نمی‌دانیم در آینده چه نتایجی انتظار ما را می‌کشد. ما سال پیش کاندید سقوط بودیم، اما امسال با حفظ شاکله و جذب بازیکنان باکیفیت نتایج خوبی گرفته‌ایم و همه تیم‌ها به ما احترام می‌گذارند و امیدواریم با تلاش خودمان همیشه در اوج باشیم.

دیدگاه‌ها