کد خبر : 1990329 | 07 دی 1402 ساعت 21:15 | 36.4K بازدید | 14 دیدگاه

برناردو سیلوا:

احمقانه‌ترین تصمیم پپ مقابل آرسنال بود!

برناردو سیلوا، هافبک منچسترسیتی، معتقد است بازی کردن او در پست دفاع چپ در دیدار مقابل آرسنال در فصل گذشته احمقانه‌ترین چیزی است که پپ گواردیولا تابه حال از او خواسته در منچسترسیتی انجام دهد.

احمقانه‌ترین تصمیم پپ مقابل آرسنال بود!

به گزارش "ورزش سه"، سیلوا از زمان پیوستن به سیتی در سال 2017، نقش‌های مختلفی را در پست‌های مختلف ایفا کرده است، اما گواردیولا فصل گذشته وقتی ستاره پرتغالی را در پست دفاع چپ آن هم مقابل آرسنال به زمین فرستاد، همه را شگفت‌زده کرد. سیتی آن بازی را 3-1 برد و نهایتا قهرمان لیگ برتر شد، اما سیلوا معتقد است این انتخاب سرمربی‌اش ریسک بزرگی بود.

او در مصاحبه‌ای با نشریه پرتغالی آبولا گفت: "احمقانه‌ترین چیزی که از من خواست انجام دهم احتمالاً بازی در پست دفاع راست در ورزشگاه امارات بود. باید در مقابل ساکا قرار می‌گرفتم. این اصلا آسان نبود و یک بازی شدیدا پر فشار بود. اگر این بازی را با باخت یا مساوی تمام می‌کردیم از کورس لیگ خارج می‌شدیم.

1972230

این که باید آن بازی را مقابل یکی از بهترین وینگرهای لیگ انجام می‌دادم، لحظه‌ای بود که برای همیشه در دوران حرفه ای خود به یاد خواهم داشت. چالش بسیار سختی بود و استرس داشتم اما خاطره آن را دوست دارم."

سیتی در آن دیدار با آرسنال در فوریه با سه امتیاز کمتر از تیم میکل آرتتا که یک بازی بیشتر انجام داده بود، به میدان رفت. با مصدومیت جان استونز، گواردیولا به سیلوا اعتماد کرد تا نقش "استونز" را ایفا کند و در زمانی که سیتی مالکیت توپ را در اختیار داشت، از دفاع وارد خط میانی شود. برد 3-1 سیتی را با تفاضل گل در صدر جدول قرار داد و این تیم نهایتا در پایان فصل یک سه گانه تاریخی به دست آورد.

دیدگاه‌ها